Om nån är intresserad
_0607 Julibarn
  1. Snurriga kotten
    #1

    Om nån är intresserad

    kan jag berätta att tanten har hållt sig borta i helgen. Jag var helt säker på att hon skulle dyka upp, hade mensvärk onsdag, torsdag, fredag. Men nu känns det lugnt igen. Och mensvärk utan mens -*tänker hoppfulla tankar*. Men än är det för tidigt att ropa hej, jag är inte alls säker på när jag hade ÄL, så fram till torsdag får jag nog ha kaffebordet dukat om tanten skulle dyka upp ändå.
    Innan jag postar detta ska jag gå på toa och kolla igen. Trycker på skickaknappen när jag är tillbaka :)
  2. 1
    Om nån är intresserad kan jag berätta att tanten har hållt sig borta i helgen. Jag var helt säker på att hon skulle dyka upp, hade mensvärk onsdag, torsdag, fredag. Men nu känns det lugnt igen. Och mensvärk utan mens -*tänker hoppfulla tankar*. Men än är det för tidigt att ropa hej, jag är inte alls säker på när jag hade ÄL, så fram till torsdag får jag nog ha kaffebordet dukat om tanten skulle dyka upp ändå.
    Innan jag postar detta ska jag gå på toa och kolla igen. Trycker på skickaknappen när jag är tillbaka :)
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    :-)

    Nej, duka inte åt henne!!!!!
    Hon får besöka någon annan sida än den här!
  4. 2
    :-) Nej, duka inte åt henne!!!!!
    Hon får besöka någon annan sida än den här!

Liknande trådar

  1. För den som är intresserad..
    By Maria1968 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 20:05
  2. För den som är intresserad..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 10:22
  3. F1 intresserad ngn?
    By jesifer in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 08:41
  4. Om nån e intresserad
    By Harmony in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 11:31
  5. Nån som är intresserad
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 20:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar