Miniform
_05 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Miniform

    När slutar man med det? Min lille blir 3 månader nu i veckan.
  2. 1
    Miniform När slutar man med det? Min lille blir 3 månader nu i veckan.
  3. Pepparkakan med 3 grabbar
    #2

    Det beror väl på när...

    man inte tror att det behövs längre. Vi har aldrig använt det men kanske ett tips kan vara att trappa ner långsamt.
  4. 2
    Det beror väl på när... man inte tror att det behövs längre. Vi har aldrig använt det men kanske ett tips kan vara att trappa ner långsamt.
  5. X-tjejen
    #3

    Trappa ned och du märker

    om du kan sluta eller om magknippruttet återkommer då får du fortsätta lite till
    Jag kommer inte ihåg när jag slutade ge pojken Minifon det är 4 årsedan han var bäbis
    De två andra har inget behöft
  6. 3
    Trappa ned och du märker om du kan sluta eller om magknippruttet återkommer då får du fortsätta lite till
    Jag kommer inte ihåg när jag slutade ge pojken Minifon det är 4 årsedan han var bäbis
    De två andra har inget behöft
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    När man vill

    Vi har slutat i omgångar. D v s testat att sluta cóch fått börja om o s v - men när vi slutade för ett par-tre veckor sedan så märkte vi ingen skillnad så... Då fick det vara helt enkelt.
  8. 4
    När man vill Vi har slutat i omgångar. D v s testat att sluta cóch fått börja om o s v - men när vi slutade för ett par-tre veckor sedan så märkte vi ingen skillnad så... Då fick det vara helt enkelt.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Vi har det

    till Linnea, hon är 10 veckor idag. Har provat att sluta helt en gång men det var inte lyckat. Jag har dock slutat ge henne det under nattamningarna mest för att det är skönt att slippa. Hon är dock en liten prutt-tjej så jag fortsätter ett tag till. Men försök att trappa ner och kolla om det fungerar utan. Det är ju skönt att slippa.
  10. 5
    Vi har det till Linnea, hon är 10 veckor idag. Har provat att sluta helt en gång men det var inte lyckat. Jag har dock slutat ge henne det under nattamningarna mest för att det är skönt att slippa. Hon är dock en liten prutt-tjej så jag fortsätter ett tag till. Men försök att trappa ner och kolla om det fungerar utan. Det är ju skönt att slippa.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6

    Min dotter är 4 månader och

    vi håller fortfarande på. Jag provade att sluta förra veckan med det gick INTE så jag fick börja igen. Måste kanske försöka trappa ner istället för att sluta tvärt.??? Men jag fortsätter nog ett tag till. Kanske till dess hon börjar äta lite annan mat...
  12. 6
    Min dotter är 4 månader och vi håller fortfarande på. Jag provade att sluta förra veckan med det gick INTE så jag fick börja igen. Måste kanske försöka trappa ner istället för att sluta tvärt.??? Men jag fortsätter nog ett tag till. Kanske till dess hon börjar äta lite annan mat...
  13. Selmas mamma
    #7

    Skippa minifom med ngt mål i taget

    Provade först att sluta helt med minifom från en dag till en annan, men det blev inte så lyckat.. En månad senare trappade jag istället ner med antalet minifom-före-maten (ung ett mål i taget) tills hon nu har slutat helt med det efter kanske 10 dagar - och det har gått bra.
  14. 7
    Skippa minifom med ngt mål i taget Provade först att sluta helt med minifom från en dag till en annan, men det blev inte så lyckat.. En månad senare trappade jag istället ner med antalet minifom-före-maten (ung ett mål i taget) tills hon nu har slutat helt med det efter kanske 10 dagar - och det har gått bra.

Liknande trådar

  1. Miniform
    By Karpa in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 20:14
  2. miniform?
    By dollheart in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 10:32
  3. Miniform?
    By MissW in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 11:11
  4. miniform
    By weronica & Felicia in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 07:30
  5. Miniform
    By Lollo m W-01 & A-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar