Nu förstår jag ingeting
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Nu förstår jag ingeting

    Hej !
    Nu tror jag att jag blir knäpp. Idag på dag 28 av 28-38 så får jag hbf:er, har haft hbf vid två tidigare tillfällen udner den här perioden.(Blodblandad på dag 14 och vanlig dag 24 dock väldigt sparsamt.) Men idag???? Har kraftig molvärk oxå. Jag fattar nada och ingeting.
    vågar itne chansa så jag får allt kasta mig över mannen i kväll.
    Kan det var så att jag har ännu senare ÄL jag trodde? hur lång cykel har jag då? hmmm då bör jag kanske vänta till att testa till dag 42. Alltså den 31/10 SUCK!
    Jag ger upp... och detta bara efter en månad.....Jag som brukar hålla modet uppe. Men det är ju evigheter tills jag kan våga testa om jag har ÄL idag.........
    Vad tror ni?
  2. 1
    Nu förstår jag ingeting Hej !
    Nu tror jag att jag blir knäpp. Idag på dag 28 av 28-38 så får jag hbf:er, har haft hbf vid två tidigare tillfällen udner den här perioden.(Blodblandad på dag 14 och vanlig dag 24 dock väldigt sparsamt.) Men idag???? Har kraftig molvärk oxå. Jag fattar nada och ingeting.
    vågar itne chansa så jag får allt kasta mig över mannen i kväll.
    Kan det var så att jag har ännu senare ÄL jag trodde? hur lång cykel har jag då? hmmm då bör jag kanske vänta till att testa till dag 42. Alltså den 31/10 SUCK!
    Jag ger upp... och detta bara efter en månad.....Jag som brukar hålla modet uppe. Men det är ju evigheter tills jag kan våga testa om jag har ÄL idag.........
    Vad tror ni?
  3. Jessan dag 18 av 23-27
    #2

    Kan du inte

    testa ? bara liiiite?
    Jag minns att det var *flytningarnas tid* precis i första början av graviditeten, kan det vara det som spökar hos dej?? Molvärk kan ju oxå vara ett grav.-symtom, Håller alla tummar för dej!
    kramisar
  4. 2
    Kan du inte testa ? bara liiiite?
    Jag minns att det var *flytningarnas tid* precis i första början av graviditeten, kan det vara det som spökar hos dej?? Molvärk kan ju oxå vara ett grav.-symtom, Håller alla tummar för dej!
    kramisar
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Nope

    testa ska jag inte!!! Jag blir bara besviken om det inte är som jag vill. Ska iaf vänta till helgen när jag är själv hemma.
    Lite bröstont ha jag nog oxå.
    Frågan är om det är Mens ont, ÄL ont eller om det är gravid ont.
    Men testa ska jag inte!!!!
    KRam
  6. 3
    Nope testa ska jag inte!!! Jag blir bara besviken om det inte är som jag vill. Ska iaf vänta till helgen när jag är själv hemma.
    Lite bröstont ha jag nog oxå.
    Frågan är om det är Mens ont, ÄL ont eller om det är gravid ont.
    Men testa ska jag inte!!!!
    KRam

Liknande trådar

  1. min man förstår mig!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 20:53
  2. Förstår?
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 15:43
  3. Förstår han?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 07:41
  4. som ni förstår
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 01:11
  5. förstår ni det här??
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 19:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar