Bärbar DVD spelare - vilken?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Poppy
    #1

    Bärbar DVD spelare - vilken?

    Hade tänkt att införskaffa en bärbar DVD spelare men det är ju en jungel därute ;-)

    Därför vill jag gärna få lite tips från er som har DVD spelare, vilken du har, om du är nöjd, hur mycket den kostade, vad som är positivt/negativt etc.

    Skulle vara väldigt tacksam för all hjälp jag kan få.

  2. 1
    Bärbar DVD spelare - vilken? Hade tänkt att införskaffa en bärbar DVD spelare men det är ju en jungel därute ;-)

    Därför vill jag gärna få lite tips från er som har DVD spelare, vilken du har, om du är nöjd, hur mycket den kostade, vad som är positivt/negativt etc.

    Skulle vara väldigt tacksam för all hjälp jag kan få.

  3. Sofia*
    #2

    Vi använder

    Jag tycker att skärmen på de jag har sett är för liten. Enda gången vi skulle kunna ha användning för en sådan är i bilen och där använder vi den bärbara datorn, den har större skärm. Prova att titta på en film på den ni köper, det är ganska jobbigt att titta om skärmen är allt för liten.
  4. 2
    Vi använder Jag tycker att skärmen på de jag har sett är för liten. Enda gången vi skulle kunna ha användning för en sådan är i bilen och där använder vi den bärbara datorn, den har större skärm. Prova att titta på en film på den ni köper, det är ganska jobbigt att titta om skärmen är allt för liten.
  5. Poppy
    #3

    De flesta skärmar jag sett är 7 tums

    men har även sett 8 tums och det gör stor skillnad. Nu har jag inte någon bärbar dator och vi ska ut och resa ganska långt (flyg) med en liten plutt på 3 (ska flyga 6 timmar) och tänkte att det kunde vara bra med en sådan då.

    Tack för din input!
  6. 3
    De flesta skärmar jag sett är 7 tums men har även sett 8 tums och det gör stor skillnad. Nu har jag inte någon bärbar dator och vi ska ut och resa ganska långt (flyg) med en liten plutt på 3 (ska flyga 6 timmar) och tänkte att det kunde vara bra med en sådan då.

    Tack för din input!
  7. Sofia*
    #4

    Låter..

    ..som ett tillfälle då en sådan kan vara på sin plats. Ha en trevlig resa.
  8. 4
    Låter.. ..som ett tillfälle då en sådan kan vara på sin plats. Ha en trevlig resa.

Liknande trådar

  1. vilken bärbar mediaspelare?
    By Inka m 4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-28, 16:54
  2. Vilken spelkonsol (bärbar) ska man köpa?
    By Vivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 16:08
  3. DVD spelare - bärbar
    By evwa in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 13:19
  4. Enkät - bärbar DVD spelare
    By Mayen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 14:59
  5. Bärbar cd-spelare till barn?
    By Lindah75 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar