Jaha..så minskar vi kosten ännu mer...
_0310 Oktoberbarn
  1. Wondergirl
    #1

    Jaha..så minskar vi kosten ännu mer...

    Elias är troligtvis spannmålsallergiker, så nu ska han äta glutenfritt i två veckor för att se om det blir nån förbättring. Mjölkallergi, fisk, och nu gluten.
    Som om inte jag har annat att göra än att laga mat hela dagarna;(

    Men huvudsaken är väl att han mår bra. Förhoppningsvis kanske sömnen fixar sig också.
    Än en gång har jag och sambon suttit på hab (förra gången var sambon inte med) och pratat om Cassandra.
    Usch vad trött jag är nu.
    Nu fixar jag inte mer negativa saker. Skulle jag nu dessutom gå och bli underkänd på redovisningen så hoppar jag i \"älva\".

    Ha en bra dag.
  2. 1
    Jaha..så minskar vi kosten ännu mer... Elias är troligtvis spannmålsallergiker, så nu ska han äta glutenfritt i två veckor för att se om det blir nån förbättring. Mjölkallergi, fisk, och nu gluten.
    Som om inte jag har annat att göra än att laga mat hela dagarna;(

    Men huvudsaken är väl att han mår bra. Förhoppningsvis kanske sömnen fixar sig också.
    Än en gång har jag och sambon suttit på hab (förra gången var sambon inte med) och pratat om Cassandra.
    Usch vad trött jag är nu.
    Nu fixar jag inte mer negativa saker. Skulle jag nu dessutom gå och bli underkänd på redovisningen så hoppar jag i \"älva\".

    Ha en bra dag.
  3. semla
    #2

    Skickar en kram

    Tror du kan behöva den.
  4. 2
    Skickar en kram Tror du kan behöva den.
  5. Lena med Hugo 0309 & bf 19/1
    #3

    Hoppas

    att allt blir positivt nu. Imponerad av vad man skall laga för mat när det är så mycket som skall undvikas.

    Håller tummarna för tentan och skickar dig en kram!
  6. 3
    Hoppas att allt blir positivt nu. Imponerad av vad man skall laga för mat när det är så mycket som skall undvikas.

    Håller tummarna för tentan och skickar dig en kram!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4

    Ojoj...

    Som om du inte redan hade tillräckligt...Jag håller tummarna att rätt kost även råder bot på sömnproblemen, och att du därigenom kanske kan få den energi som behövs för att orka med planering och tillagning av särskild kost osv...Och en STOR kram - nu får det banne mig vända för dig, nån måtta på vad en och samma människa ska behöva utstå får det allt vara *Kram*.
  8. 4
    Ojoj... Som om du inte redan hade tillräckligt...Jag håller tummarna att rätt kost även råder bot på sömnproblemen, och att du därigenom kanske kan få den energi som behövs för att orka med planering och tillagning av särskild kost osv...Och en STOR kram - nu får det banne mig vända för dig, nån måtta på vad en och samma människa ska behöva utstå får det allt vara *Kram*.
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5

    Vad blir det kvar

    som man kan äta då? Usch vad jobbigt.
    Hoppas det kom fram nåt bra på HAB i alla fall
  10. 5
    Vad blir det kvar som man kan äta då? Usch vad jobbigt.
    Hoppas det kom fram nåt bra på HAB i alla fall

Liknande trådar

  1. Jaha ännu en krämpa
    By Bulle 2011/06 in forum _1106 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 10:32
  2. Jaha - ännu ett personalbyte på dagis
    By kmcb in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 11:17
  3. Jaha - ännu en VABvända
    By kmcb in forum _05 Höstbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 09:06
  4. Jaha, ännu ett läkarbesök
    By Annika med V & L in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 07:54
  5. Jaha...ännu en julafton....
    By Ångest är min arvedel in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-25, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar