Tack för alla svar den 11/10
Förlossning
  1. Linda, inte mamma än!!
    #1

    Tack för alla svar den 11/10

    Ville tacka för alla svar jag fick av er alla den 11/10, känns ju hur bra som helst att få råd av er som kan lite om ämnet så att säga.

    Är fortfarande lika rädd och ska gå om ett par dagar och försöka övertala barnmorskan om ett planerat snitt så får vi se hur det går, det måste gå helt enkelt för jag kan inte gå helt panikrädd i 9 månader!
    Vet inte riktigt hur det kommer att gå med tanke på att jag befinner mig i Spanien så om dom ska ha in mig i en \"övertalningsprogram om att inte ta kejsarsnitt\" så får jag åka hem varje gång men det gör jag gärna bara jag slipper att gå och vara orolig.
    Åker till Sverige imorgon så nu får ni hålla tummarna för mig...I detta landet finns liksom inte ens någon Barnmorska o det vill man ju ha!!

    Tack till er alla., Ina., Siv m. David + Liten v. 38., Mia, barnmorskstud., marib.,Sophie m Lucas 03 o lillasyster 5/11.,Anna K med Flipp & Vendela.,Linda med 3:an (snitt 5/12., Pilla 5 snitt., TG., Kajsa.,En annan bmstud.,Nissa, R-02 och M-04., silvie., Alifo bf +8









  2. 1
    Tack för alla svar den 11/10 Ville tacka för alla svar jag fick av er alla den 11/10, känns ju hur bra som helst att få råd av er som kan lite om ämnet så att säga.

    Är fortfarande lika rädd och ska gå om ett par dagar och försöka övertala barnmorskan om ett planerat snitt så får vi se hur det går, det måste gå helt enkelt för jag kan inte gå helt panikrädd i 9 månader!
    Vet inte riktigt hur det kommer att gå med tanke på att jag befinner mig i Spanien så om dom ska ha in mig i en \"övertalningsprogram om att inte ta kejsarsnitt\" så får jag åka hem varje gång men det gör jag gärna bara jag slipper att gå och vara orolig.
    Åker till Sverige imorgon så nu får ni hålla tummarna för mig...I detta landet finns liksom inte ens någon Barnmorska o det vill man ju ha!!

    Tack till er alla., Ina., Siv m. David + Liten v. 38., Mia, barnmorskstud., marib.,Sophie m Lucas 03 o lillasyster 5/11.,Anna K med Flipp & Vendela.,Linda med 3:an (snitt 5/12., Pilla 5 snitt., TG., Kajsa.,En annan bmstud.,Nissa, R-02 och M-04., silvie., Alifo bf +8









  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Lycka till!

    Hoppas det blir en bra förlossning, oavsett vilken utgång bebisen kommer ut!
  4. 2
    Lycka till! Hoppas det blir en bra förlossning, oavsett vilken utgång bebisen kommer ut!

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Tack för alla svar
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 10:40
  3. Tack för alla svar
    By pennan in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 20:59
  4. Tack för alla era svar :)
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 09:52
  5. Tack för alla svar..
    By dartmamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar