Jag har hängt upp mig på..minienkät
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Jag har hängt upp mig på..minienkät

    Två reklam snuttar som jag hängt upp mig på för tillfället är :

    Tofeffe; Varför? Jo, Hon har sina sätt att tämja sina små vilddjur.
    Reklamen säger mig ; Sluta lek nu barn, kom och ät godis istället.

    Findus; Lasange på färsk pasta till Herr Larsson i Lund.
    Har ni tänk på att han värmer sin sallad i micron. Urk.

    Har ni hängt upp er på nått speciellt på sistone??!!
  2. 1
    Jag har hängt upp mig på..minienkät Två reklam snuttar som jag hängt upp mig på för tillfället är :

    Tofeffe; Varför? Jo, Hon har sina sätt att tämja sina små vilddjur.
    Reklamen säger mig ; Sluta lek nu barn, kom och ät godis istället.

    Findus; Lasange på färsk pasta till Herr Larsson i Lund.
    Har ni tänk på att han värmer sin sallad i micron. Urk.

    Har ni hängt upp er på nått speciellt på sistone??!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    EXAKT!!!

    Precis de reklamsakerna har jag också stört mig på... mycket!!!!!

    Sedan stör jag mig på en Byggare Bob-sketch där två brev bli förväxlade och man bara får reda på vad som står i det ena brevet :-0 Knäppa saker man kan störa sig på.

    Emeli
  4. 2
    EXAKT!!! Precis de reklamsakerna har jag också stört mig på... mycket!!!!!

    Sedan stör jag mig på en Byggare Bob-sketch där två brev bli förväxlade och man bara får reda på vad som står i det ena brevet :-0 Knäppa saker man kan störa sig på.

    Emeli
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Jaa

    tofefee är verkligen dålig =) Irriterar mig på Vanishreklamen där hon skvätter ner en kille med rödvin och sen vips så är fläckarna borta! Så sätter han på sig en TORR skjorta?? Hur blev den torr direkt efter att hon sprayat ner den? Iprenreklamerna börjar också bli väääääääldigt uttjatade, kom med nåt nytt liksom....
  6. 3
    Jaa tofefee är verkligen dålig =) Irriterar mig på Vanishreklamen där hon skvätter ner en kille med rödvin och sen vips så är fläckarna borta! Så sätter han på sig en TORR skjorta?? Hur blev den torr direkt efter att hon sprayat ner den? Iprenreklamerna börjar också bli väääääääldigt uttjatade, kom med nåt nytt liksom....
  7. Tanja m Ninja-Linn & CeLinn
    #4

    ja

    ang Vanish...struken dessutom, bara så där, Come on!
    Håller med om ipren reklamen oxå!!
  8. 4
    ja ang Vanish...struken dessutom, bara så där, Come on!
    Håller med om ipren reklamen oxå!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Toffefee

    Jag funderar mest på vart vilddjuren i toffefee reklamen är. Jag tycker det ser ganska lugnt ut.
  10. 5
    Toffefee Jag funderar mest på vart vilddjuren i toffefee reklamen är. Jag tycker det ser ganska lugnt ut.
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6

    HA HA

    Herr Larsson i Lund har jag också hängt upp mej på..
    Varenda gång den reklamen kommer så säger jag till min man eller den jag har i närheten:
    HALLÅ!! Va äckligt att värma salladen, det brukar man ju inte direkt göra..
    & alla e lika trötta på min kommentar..
    Men det reklamen har jag hängt upp mej massor på..
    Kommer inte på nån mer just nu, men ska klura lite, kanske kommer på senare.. Vet ju att det finns massor me reklam man hänger upp sej på..
  12. 6
    HA HA Herr Larsson i Lund har jag också hängt upp mej på..
    Varenda gång den reklamen kommer så säger jag till min man eller den jag har i närheten:
    HALLÅ!! Va äckligt att värma salladen, det brukar man ju inte direkt göra..
    & alla e lika trötta på min kommentar..
    Men det reklamen har jag hängt upp mej massor på..
    Kommer inte på nån mer just nu, men ska klura lite, kanske kommer på senare.. Vet ju att det finns massor me reklam man hänger upp sej på..
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7

    Kom på en till

    Makrill på tub (abba´s?!). VEM äter i hissen och speciellt då makrill ??!! Och det är ju ofta man ser rallyförare äta makrill i bilen under tävling?! Jojo!
  14. 7
    Kom på en till Makrill på tub (abba´s?!). VEM äter i hissen och speciellt då makrill ??!! Och det är ju ofta man ser rallyförare äta makrill i bilen under tävling?! Jojo!
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    Ok Findus här med

    och Risifrutti reklamen med fondue, kebab osv. sen finns det säkert fler men jag kommer inte på någon just nu.
  16. 8
    Ok Findus här med och Risifrutti reklamen med fondue, kebab osv. sen finns det säkert fler men jag kommer inte på någon just nu.
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9

    *asg*

    Ja, salladen i mikron e väl vad jag oxå hängt upp mig på!! *asg*
  18. 9
    *asg* Ja, salladen i mikron e väl vad jag oxå hängt upp mig på!! *asg*
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    Mmm

    inget slår en makrillsmacka i hissen påväg ner till cykeln tidigt på morronen ju =)
  20. 10
    Mmm inget slår en makrillsmacka i hissen påväg ner till cykeln tidigt på morronen ju =)
  21. Medlem sedan
    Nov 2000
    #11

    ALLA dessa...

    ...\"tyska\"/allmäneuropeiska reklamer med blond fräsch mamma som hysteriskt glatt men ändå avslappnat servar sin lika fräscha familj som inte ger henne ett handtag, utan bara golv att skura och tvätt att tvätta... Vilket hon strålande av lycka förståss gör!

    Behöver jag säga att jag inte räknar mig till den gruppen framodlade ufo-kvinnor...? :D

  22. 11
    ALLA dessa... ...\"tyska\"/allmäneuropeiska reklamer med blond fräsch mamma som hysteriskt glatt men ändå avslappnat servar sin lika fräscha familj som inte ger henne ett handtag, utan bara golv att skura och tvätt att tvätta... Vilket hon strålande av lycka förståss gör!

    Behöver jag säga att jag inte räknar mig till den gruppen framodlade ufo-kvinnor...? :D

Liknande trådar

  1. Ni som hängt här ett tag...
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 01:36
  2. Vk hängt sig....
    By compax in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 21:41
  3. ett ord som jag har hängt upp mig på
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 16:35
  4. Min man har hängt upp sig
    By Babbel in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 00:58
  5. Jag har hängt upp mig på...minienkät
    By Tanja+Ninja&CeLinn in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 07:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar