Klippmaskin..
Mammasnack
  1. Anna
    #1

    Klippmaskin..

    Någon här som klipper barnen själva med såndär trimmer, min fråga i så fall är när kan man börja med det? Han en son på ett år och han skulle behöva putsas lite men en kompis hade hört från sin frissa att det inte var bra att göra så när dom var för små.
    Varför vet jag inte.
  2. 1
    Klippmaskin.. Någon här som klipper barnen själva med såndär trimmer, min fråga i så fall är när kan man börja med det? Han en son på ett år och han skulle behöva putsas lite men en kompis hade hört från sin frissa att det inte var bra att göra så när dom var för små.
    Varför vet jag inte.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Har jag aldrig hört..

    ..jag klipper min 4-åring med trimmer och har alltid gjort, det finns inget skadligt med det:)
  4. 2
    Har jag aldrig hört.. ..jag klipper min 4-åring med trimmer och har alltid gjort, det finns inget skadligt med det:)
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Mjuka fontaneller.....

    kan jag tänka mig vara en anledning till att man ej ska använda hårtrimmer på så små barn.....man för den ju utefter skallen och över de mjuka partierna kanske det inte är så bra...den känns ju lite också (vibrerar)
  6. 3
    Mjuka fontaneller..... kan jag tänka mig vara en anledning till att man ej ska använda hårtrimmer på så små barn.....man för den ju utefter skallen och över de mjuka partierna kanske det inte är så bra...den känns ju lite också (vibrerar)

Liknande trådar

  1. Klippmaskin till barn
    By majabus in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 20:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar