Filmen Harrys döttrar
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Filmen Harrys döttrar

    ska visst handla om en familj som förlorar ett barn. Såg på ettan idag. Såg några snuttar ur den. Den verkar så bra. Resigören hade varit med om samma som oss. .Förlorat ett barn alltså.. Undrar när den kommer på bio... Ville bara tala om det för er änglamammor.. krammm
  2. 1
    Filmen Harrys döttrar ska visst handla om en familj som förlorar ett barn. Såg på ettan idag. Såg några snuttar ur den. Den verkar så bra. Resigören hade varit med om samma som oss. .Förlorat ett barn alltså.. Undrar när den kommer på bio... Ville bara tala om det för er änglamammor.. krammm
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    här kommer en länk om filmen..

    http://www.moviezine.se/filmsidor/harrys_dottrar.shtml
  4. 2
    här kommer en länk om filmen.. http://www.moviezine.se/filmsidor/harrys_dottrar.shtml
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    På fredag

    På fredag har den Bio premiär... såg snuttar ur den oxå den vill man ju se.. Kram på dig/Åsa
  6. 3
    På fredag På fredag har den Bio premiär... såg snuttar ur den oxå den vill man ju se.. Kram på dig/Åsa
  7. Åsa med Mli F 92-02 /EngelF/D 05-01
    #4

    Hmm ..neää

    neää presis .. Kraaam
  8. 4
    Hmm ..neää neää presis .. Kraaam
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    ibland läser man knasigt

    bara.. har sovit bort dagen lite.. ;) men filmen verkar iaf jätteindressant.. krammm vännen.
  10. 5
    ibland läser man knasigt bara.. har sovit bort dagen lite.. ;) men filmen verkar iaf jätteindressant.. krammm vännen.
  11. Anna m Alexandra f/d 21 Oktober 2002
    #6

    Regissören?

    Har han mist barn, när var och hur? Nån som vet?
  12. 6
    Regissören? Har han mist barn, när var och hur? Nån som vet?
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    nej tyvärr

    Men det är nog en bra film. Skulle vilja se den. Äntligen nån som gör en film om det som man själv varit med om. Modigt gjort av honom tycker jag. Skulle oxå vilja veta.. Bebisen dog i magen tror jag, men är inte säker.,.. Det var några intervjuer nu i veckan bla i god kväll på svt....
  14. 7
    nej tyvärr Men det är nog en bra film. Skulle vilja se den. Äntligen nån som gör en film om det som man själv varit med om. Modigt gjort av honom tycker jag. Skulle oxå vilja veta.. Bebisen dog i magen tror jag, men är inte säker.,.. Det var några intervjuer nu i veckan bla i god kväll på svt....
  15. Killa
    #8

    Jag vet...

    det är Rickard Hobert som förlorade ett barn som var fullgånget i magen.

    Hoppas det är okej att jag svarar...jag hör inte hit.
  16. 8
    Jag vet... det är Rickard Hobert som förlorade ett barn som var fullgånget i magen.

    Hoppas det är okej att jag svarar...jag hör inte hit.

Liknande trådar

  1. Filmen Harrys döttrar
    By Blomman in forum Värme & medkänsla
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 21:25
  2. Harrys döttrar
    By familjsen in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 09:16
  3. Harrys döttrar
    By engel in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 08:52
  4. Harrys döttrar,
    By -papaya- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 10:27
  5. Flightplan & Harrys döttrar -
    By Piggelin in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 16:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar