Lingon och blåbär?
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Lingon och blåbär?

    Jag kommer ha en lingon och blåbärvisning hemma hos mig tisdag den 25/10 kl 19:00 (västerhaninge) Det är inte jag som säljer utan det kommer en tjej hit och visar bas och höstkollektionen samt pratar lite om L&B i allmänhet.
    Jag älskar deras kläder och kommer handla en massa så ingen som kommer behöver känna sig tvugna att handla för hon kommer få bra försäljning ändå. *L*

    Om det är nån som är intresserad av att komma så maila mig gärna på [email protected] eller messa mig via aff.
  2. 1
    Lingon och blåbär? Jag kommer ha en lingon och blåbärvisning hemma hos mig tisdag den 25/10 kl 19:00 (västerhaninge) Det är inte jag som säljer utan det kommer en tjej hit och visar bas och höstkollektionen samt pratar lite om L&B i allmänhet.
    Jag älskar deras kläder och kommer handla en massa så ingen som kommer behöver känna sig tvugna att handla för hon kommer få bra försäljning ändå. *L*

    Om det är nån som är intresserad av att komma så maila mig gärna på [email protected] eller messa mig via aff.
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    hoho !

    jag ska också ha sånt fast den 22/11 !
    min syster hade förra söndan å jag shoppade loss MASSOR ! så e de nån här i uppsala som vill komma så är ni välkommna ! maila mig på : [email protected]
    förlåt maria att jag tog över lite :p
    men tänkte om nån från uppsala blev sugen och ville komma men som inte ville åka så långt !
    jag är helt såld på deras kläder ! inget tvång på köp hos mig heller ! kan va kul att bara komma och titta på deras kläder !
    massa kramar !
  4. 2
    hoho ! jag ska också ha sånt fast den 22/11 !
    min syster hade förra söndan å jag shoppade loss MASSOR ! så e de nån här i uppsala som vill komma så är ni välkommna ! maila mig på : [email protected]
    förlåt maria att jag tog över lite :p
    men tänkte om nån från uppsala blev sugen och ville komma men som inte ville åka så långt !
    jag är helt såld på deras kläder ! inget tvång på köp hos mig heller ! kan va kul att bara komma och titta på deras kläder !
    massa kramar !
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Absolut ingen fara. *L*

    Jag är helsåld på deras kläder och har sparat ihop 2 barnbidrag/pojke (har 3) att shoppa för.

    Egentligen borde man börja sälja själv så mycket som jag handlat, men a-kassan strular redan med mitt dagmammejobb så att börja sälja L&B skulle nog få dem att gå i taket. *L*
  6. 3
    Absolut ingen fara. *L* Jag är helsåld på deras kläder och har sparat ihop 2 barnbidrag/pojke (har 3) att shoppa för.

    Egentligen borde man börja sälja själv så mycket som jag handlat, men a-kassan strular redan med mitt dagmammejobb så att börja sälja L&B skulle nog få dem att gå i taket. *L*
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Moa, får man fråga

    vad du köpte? De har ju inte så mycket i de minsta storlekarna. Jag tänkte köpa bodysar och byxan david i oika färger till Martin sen lite från höstkollektionen till de stora killarna.
    Har du köpt nåt vuxenplagg nångång och vet hur de är i storlekarna?
  8. 4
    Moa, får man fråga vad du köpte? De har ju inte så mycket i de minsta storlekarna. Jag tänkte köpa bodysar och byxan david i oika färger till Martin sen lite från höstkollektionen till de stora killarna.
    Har du köpt nåt vuxenplagg nångång och vet hur de är i storlekarna?
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5

    hej !

    jag köpte:
    body lingon & blåbär
    overall lingon & blåbär
    strumpbyxa L&B
    Tights havregul
    body Lina/Linus

    sen så köpte jag faktiskt tröja Camilla till mig själv eftersom jag inte är så stor så trodde hon att jag kunde ha den...hon hade nämligen vuxna kompisar som hade den..
    sen så köpte min mamma till isabella och min systerdotter som dom ska ha på julafton:

    tröja pippi
    klänning Astrid
    strumpbyxor långstrump

    vissa fick jag ju köpa i stl: 70 men det går ju att vika upp och så...
    nej vuxenplagg har jag inte köpt men barnkläderna är ju ganska generösa i storlekarna så jag vet inte hur vuxenkläderna är heller...men hon som kommer till dig kanske vet..
    massa kramar !
  10. 5
    hej ! jag köpte:
    body lingon & blåbär
    overall lingon & blåbär
    strumpbyxa L&B
    Tights havregul
    body Lina/Linus

    sen så köpte jag faktiskt tröja Camilla till mig själv eftersom jag inte är så stor så trodde hon att jag kunde ha den...hon hade nämligen vuxna kompisar som hade den..
    sen så köpte min mamma till isabella och min systerdotter som dom ska ha på julafton:

    tröja pippi
    klänning Astrid
    strumpbyxor långstrump

    vissa fick jag ju köpa i stl: 70 men det går ju att vika upp och så...
    nej vuxenplagg har jag inte köpt men barnkläderna är ju ganska generösa i storlekarna så jag vet inte hur vuxenkläderna är heller...men hon som kommer till dig kanske vet..
    massa kramar !

Liknande trådar

  1. Lingon och blåbär
    By Chessan in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 21:51
  2. Lingon & Blåbär
    By Ziro in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 18:41
  3. Lingon&Blåbär
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 07:25
  4. lingon och blåbär
    By ~Susanna~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 19:46
  5. Lingon & Blåbär
    By Regina F in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 11:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar