Länge sen...
_0207 Julibarn
  1. Helena
    #1

    Länge sen...

    Jag fick en liten Ida för drygt tre år sedan och har haft lite svårt att vara här inne å så... Men nu när jag kikar in ser jag att det är full aktivitet och eftersom jag väntar mitt andra barn den 3 april så är jag här igen fast inne i en annan ank. grupp. Jag kunde inte låta bli att kika in här med. Vad kul att ni fortfarande är så aktiva. Jag är imponerad!!
  2. 1
    Länge sen... Jag fick en liten Ida för drygt tre år sedan och har haft lite svårt att vara här inne å så... Men nu när jag kikar in ser jag att det är full aktivitet och eftersom jag väntar mitt andra barn den 3 april så är jag här igen fast inne i en annan ank. grupp. Jag kunde inte låta bli att kika in här med. Vad kul att ni fortfarande är så aktiva. Jag är imponerad!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Välkommen tillbaka!

    Jag är också i ankomst april -06 tillsammans med några andra härifrån.
    Väntar nr 3 Robin o Michelles lillasyskon.
  4. 2
    Välkommen tillbaka! Jag är också i ankomst april -06 tillsammans med några andra härifrån.
    Väntar nr 3 Robin o Michelles lillasyskon.
  5. H. bf 3/4
    #3

    Men...

    ...du har hunnit med en emellan. Hur långt är det mellan de?
  6. 3
    Men... ...du har hunnit med en emellan. Hur långt är det mellan de?
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Varmt välkommen tillbaka!


    Roligt att du hittade tillbaka! = ) Och vad roligt att ni väntar en liten till! Själv har jag nyss testat positivt igen och om allt går bra tittar en Liten ut i juni nästa år...och vi är en av dom som har hunnit med en liten till mellan juli-02:an och den vi väntar nu ; D

    Vi ses! Kram!
  8. 4
    Varmt välkommen tillbaka!
    Roligt att du hittade tillbaka! = ) Och vad roligt att ni väntar en liten till! Själv har jag nyss testat positivt igen och om allt går bra tittar en Liten ut i juni nästa år...och vi är en av dom som har hunnit med en liten till mellan juli-02:an och den vi väntar nu ; D

    Vi ses! Kram!
  9. H. bf 3/4
    #5

    Tack!

    Va spännande med ytterligare en till. Tre är liksom en STOR familj. Vi får se vad som händer efter denna... blir förmodligen bara en till. Mannen vill bara ha två... å jag vet inte... Det ska bli skoj m en till iaf. Jag längtar!
  10. 5
    Tack! Va spännande med ytterligare en till. Tre är liksom en STOR familj. Vi får se vad som händer efter denna... blir förmodligen bara en till. Mannen vill bara ha två... å jag vet inte... Det ska bli skoj m en till iaf. Jag längtar!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    Välkommen tillbaka!

    Ja vi är några som tittar in här då och då fortfarande.

    Själv är jag lite av en internetnörd så jag kan inte låta bli. *s*

    Är också gravid med bf nu i slutet av november med mitt fjärde barn så min julikille ska bli storebror för andra gången (fick en liten i april 04).
  12. 6
    Välkommen tillbaka! Ja vi är några som tittar in här då och då fortfarande.

    Själv är jag lite av en internetnörd så jag kan inte låta bli. *s*

    Är också gravid med bf nu i slutet av november med mitt fjärde barn så min julikille ska bli storebror för andra gången (fick en liten i april 04).
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Välkommen

    Kul att du tittade in.

    Grattis till graviditeten.
    Vi väntar också en i april, ett syskon till Oliver och Gustav.
  14. 7
    Välkommen Kul att du tittade in.

    Grattis till graviditeten.
    Vi väntar också en i april, ett syskon till Oliver och Gustav.
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8

    Nej ingen emellan

    Michelle är född -00 och Robin -02, så detta blir syskonet efter Robin som då kommer -06
  16. 8
    Nej ingen emellan Michelle är född -00 och Robin -02, så detta blir syskonet efter Robin som då kommer -06

Liknande trådar

  1. Nu har vi väntat länge nog, länge nog,
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 15:44
  2. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  3. hur länge är lagom länge?
    By Mam till E & A in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:38
  4. hur länge är lagom länge?
    By Mam till E & A in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:38
  5. Så länge, länge, länge sedan
    By ulrslo in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar