har gjort de
Föräldraskap
  1. idis_b
    #1

    har gjort de

    ringde min mamma idag. Ska jag ska ha barn i mars, vad sa du sa hon 3 gånger om inte mer! sen sa hon va säger kent om det? , jo han e glad, o då svarade hon med ja så länge du e glad så. Vi trodde ju inte du skulle va näst ju. Men hon blev inte arg i allafall... men undra va dom pratar om hemma nu :/ ha gjort de nu, men vet inte just nu käns de så jobbigt
  2. 1
    har gjort de ringde min mamma idag. Ska jag ska ha barn i mars, vad sa du sa hon 3 gånger om inte mer! sen sa hon va säger kent om det? , jo han e glad, o då svarade hon med ja så länge du e glad så. Vi trodde ju inte du skulle va näst ju. Men hon blev inte arg i allafall... men undra va dom pratar om hemma nu :/ ha gjort de nu, men vet inte just nu käns de så jobbigt
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Men gumman

    nur är de i allafall gjort eller hur. Nu har du gjort de som du va så rädd för att göra...Bra vännen här får du en mega stor kram av mif-kraaaaaaam-
  4. 2
    Men gumman nur är de i allafall gjort eller hur. Nu har du gjort de som du va så rädd för att göra...Bra vännen här får du en mega stor kram av mif-kraaaaaaam-
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Bra!

    Bra gjort av dig! Dom sitter nog och funderar och prata ganska mycket där hemma nu kan jag tänka mig =) Det blir nog bra när dom smält det tror du inte det? När dom liksom kommer in i mormor/morfar-tanken.... Kram!!
  6. 3
    Bra! Bra gjort av dig! Dom sitter nog och funderar och prata ganska mycket där hemma nu kan jag tänka mig =) Det blir nog bra när dom smält det tror du inte det? När dom liksom kommer in i mormor/morfar-tanken.... Kram!!
  7. ruthesther
    #4

    det var väl bra!

    Och visst var det inte så farligt som man kunde tro. ens mamma är ändå alltid mamma...
  8. 4
    det var väl bra! Och visst var det inte så farligt som man kunde tro. ens mamma är ändå alltid mamma...

Liknande trådar

  1. Vet ni vad jag har gjort???
    By Tösen76 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 09:53
  2. Gjort är gjort... Helt OT
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 22:38
  3. Nu har jag gjort nâgot jag aldrig gjort
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 20:47
  4. Vad har jag gjort
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:51
  5. Ni som har gjort VUL
    By Josa bf 22/7 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar