Pytte enkät!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Pytte enkät!

    Hur gör ni?

    Testar ni i hemlighet för att sedan överraska din partner?

    Eller

    Gör ni hela resan ihop dvs ni kollar ÄL-stickor och kollar om det blir ett + tillsammans? (Han kanske inte är med in på toa men resten..)
  2. 1
    Pytte enkät! Hur gör ni?

    Testar ni i hemlighet för att sedan överraska din partner?

    Eller

    Gör ni hela resan ihop dvs ni kollar ÄL-stickor och kollar om det blir ett + tillsammans? (Han kanske inte är med in på toa men resten..)
  3. Freddy dag 15 av 24-28
    #2

    Talar om för mannen...

    ...när jag tänker testa och springer ut från toan med stickan om det blir +.
    Vid första graviditeten kollade vi faktiskt in resultatet tillsammans.
    Jag talar om Grav.test. Med ÄL sköter jag det själv, men medelar mannen vid lämpligt tillfälle:-)
  4. 2
    Talar om för mannen... ...när jag tänker testa och springer ut från toan med stickan om det blir +.
    Vid första graviditeten kollade vi faktiskt in resultatet tillsammans.
    Jag talar om Grav.test. Med ÄL sköter jag det själv, men medelar mannen vid lämpligt tillfälle:-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    jag testar själv och berättar sen *imt*

    ..
  6. 3
    jag testar själv och berättar sen *imt* ..
  7. Fru S. m. 04:a
    #4

    Vi...

    ... kör inte med ÄL stickor. Men när det är dax för grav-test så blir det nog att vi gör det ihop :)
  8. 4
    Vi... ... kör inte med ÄL stickor. Men när det är dax för grav-test så blir det nog att vi gör det ihop :)
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Jag kan ju omöjligt hålla

    mig så jag testar själv.... sen rusar jag genom hela huset med testet när det är positivt.

    När jag skulle ha Moa så körde jag genom hela stan med ett test med ett plus på. Knäpp?? jag??? onej!
    ÄL test har vi inte gjort och jag tror inte mannen är med om vi skulle ögra det... han vill att det ska komma naturligt...... hmmm det tror han ja... jag har stenkoll!
  10. 5
    Jag kan ju omöjligt hålla mig så jag testar själv.... sen rusar jag genom hela huset med testet när det är positivt.

    När jag skulle ha Moa så körde jag genom hela stan med ett test med ett plus på. Knäpp?? jag??? onej!
    ÄL test har vi inte gjort och jag tror inte mannen är med om vi skulle ögra det... han vill att det ska komma naturligt...... hmmm det tror han ja... jag har stenkoll!
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6

    Tillsammans...

    Ett tag blev det löjligt mycket tillsammans - jag kissade i en burk och han utförde testet.:) Det var mest för att han kände sig lite utanför i bebisverkstaden när jag hänger här så mycket och kan hålla koll på kroppen, medans han inte kunde kolla något alls.

    Numer gör jag testen och sen kollar vi tillsammans. Jag har strikta order på att jag inte får testa själv.:)
  12. 6
    Tillsammans... Ett tag blev det löjligt mycket tillsammans - jag kissade i en burk och han utförde testet.:) Det var mest för att han kände sig lite utanför i bebisverkstaden när jag hänger här så mycket och kan hålla koll på kroppen, medans han inte kunde kolla något alls.

    Numer gör jag testen och sen kollar vi tillsammans. Jag har strikta order på att jag inte får testa själv.:)
  13. Trean06? Dag 14/25-28
    #7

    Kommer testa i hemlighet för att........

    förhoppningsvis överraska honom på vår treåriga förlovningsdag :-D
  14. 7
    Kommer testa i hemlighet för att........ förhoppningsvis överraska honom på vår treåriga förlovningsdag :-D
  15. Hannsi med Ottilia 040313
    #8

    Vi gör allt ihop!*imt*

    -
  16. 8
    Vi gör allt ihop!*imt* -
  17. Hannsi med Ottilia 040313
    #9

    utom ältest, det kör vi inte...*imt*

    -
  18. 9
    utom ältest, det kör vi inte...*imt* -

Liknande trådar

  1. Pytte enkät
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 16:23
  2. Pytte-enkät
    By Everlonn in forum Småbarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 20:27
  3. Pytte-enkät!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 14:28
  4. En pytte-enkät om du vill
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 19:47
  5. Pytte-enkät
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 15:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar