Ni som satt in H-spiral...
Kropp & hälsa
  1. Pixie
    #1

    Ni som satt in H-spiral...

    och liksom haft en \"inkörningsperiod\" på den; har ni ätit några hormoner innan, eller varit helt \"rena\"?
  2. 1
    Ni som satt in H-spiral... och liksom haft en \"inkörningsperiod\" på den; har ni ätit några hormoner innan, eller varit helt \"rena\"?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Jag...

    had emin i 8 veckor innan jag tog ut den (mådde pyteon, ville ta livet av mig).
    Jag har ätit p-och mini-piller tidigare, men innan h-spiralen hade jag varit gravid och/eller ammat i nästan 4 år. Ammade fortfarande då jag satte in den.
  4. 2
    Jag... had emin i 8 veckor innan jag tog ut den (mådde pyteon, ville ta livet av mig).
    Jag har ätit p-och mini-piller tidigare, men innan h-spiralen hade jag varit gravid och/eller ammat i nästan 4 år. Ammade fortfarande då jag satte in den.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    OK...

    Jag tänkte bara om \"inkörningsperioden\" berodde på att man inte ätit några piller innan, eftersom jag nu äter minipiller, så kanske jag slipper det jobbiga i början (om det nu är så som jag hoppas).
  6. 3
    OK... Jag tänkte bara om \"inkörningsperioden\" berodde på att man inte ätit några piller innan, eftersom jag nu äter minipiller, så kanske jag slipper det jobbiga i början (om det nu är så som jag hoppas).
  7. Guldregnet
    #4

    Jag åt

    minipiller när jag satte in den! Mådde bättre från första veckan även om jag hade stänk och mellanblödningar i början!
  8. 4
    Jag åt minipiller när jag satte in den! Mådde bättre från första veckan även om jag hade stänk och mellanblödningar i början!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Tack för svaret! IMT

    .
  10. 5
    Tack för svaret! IMT .
  11. A
    #6

    Inga hormoner innan

    Hade inga problem - kanske lite trött i början bara!
  12. 6
    Inga hormoner innan Hade inga problem - kanske lite trött i början bara!

Liknande trådar

  1. Spiral
    By Linema in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 07:56
  2. Ni som har satt in spiral
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 22:51
  3. Satt in spiral o...
    By Ameyo in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 11:12
  4. Har satt in en k-spiral nu!
    By Ann-Louise in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 20:59
  5. Ni med h-spiral, se hit!
    By Saga in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar