Lovisas glutenprov var negativt
Astma & allergi - barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Lovisas glutenprov var negativt

    allså hade hon inte det. Nu får jag å läkeren forsätta fundera. Har teletid med honom på ons så då ska vi tala om vad vi gör framöver. Skönt iaf att han tar tag i det på allvar.
  2. 1
    Lovisas glutenprov var negativt allså hade hon inte det. Nu får jag å läkeren forsätta fundera. Har teletid med honom på ons så då ska vi tala om vad vi gör framöver. Skönt iaf att han tar tag i det på allvar.
  3. silje
    #2

    Hej!

    Vi har precis tagit glutenprov på min dotter, som inte heller visade något. Får jag fråga vad din dotter har för symtom? Jag känner mig så maktlös, för jag vet inte vad vi ska göra nu. Jag var helt säker på att det var glutenintolerans, men det var det inte... Vi får hoppas att det ordnar sig för våra barn! Lycka till!
  4. 2
    Hej! Vi har precis tagit glutenprov på min dotter, som inte heller visade något. Får jag fråga vad din dotter har för symtom? Jag känner mig så maktlös, för jag vet inte vad vi ska göra nu. Jag var helt säker på att det var glutenintolerans, men det var det inte... Vi får hoppas att det ordnar sig för våra barn! Lycka till!

Liknande trådar

  1. Idag e Lovisas 3-års dag!!
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 14:09
  2. Efterlyser Lovisas prematurer!
    By Ann&Lovisa Erik Alva in forum _01 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 15:59
  3. Efterlyser Lovisas prematurer!
    By Ann&Lovisa Erik Alva in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 18:17
  4. glutenprov!
    By samandra in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 19:20
  5. Lovisas mamma..
    By Maria m Olivia 040104 in forum Värme & medkänsla
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 08:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar