Dansskola - sång - show för 6 åring
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Dansskola - sång - show för 6 åring

    finns det? Vi bor i Åkersberga & sonen önskar sig mest i hela världen att få vara med i Lilla Melodifestivalen eller Floor filler :=)Hjälp mig med tips! Det är OK att åka en bit...
  2. 1
    Dansskola - sång - show för 6 åring finns det? Vi bor i Åkersberga & sonen önskar sig mest i hela världen att få vara med i Lilla Melodifestivalen eller Floor filler :=)Hjälp mig med tips! Det är OK att åka en bit...
  3. milla
    #2

    Mina döttrar har dansat sedan 3 års ålder

    DEt är tyvärr kö till deras dasskola (Barn därifrån uppträdde på lilla melodifestivalen) så man kan få vänta 1-2 år och det är nog inget alternativ. Jag skulle söka på nätet, gula sidorna m.m. efter dasskolor, det finns ju några olika i stan. Kontrolera först att det är showdans och inte balett han hamnar på. Det är oftast mest flickor som dansar så ibland har de speciella pojkgrupper. Lättast är det förstås om det finns någonting närmare er.
  4. 2
    Mina döttrar har dansat sedan 3 års ålder DEt är tyvärr kö till deras dasskola (Barn därifrån uppträdde på lilla melodifestivalen) så man kan få vänta 1-2 år och det är nog inget alternativ. Jag skulle söka på nätet, gula sidorna m.m. efter dasskolor, det finns ju några olika i stan. Kontrolera först att det är showdans och inte balett han hamnar på. Det är oftast mest flickor som dansar så ibland har de speciella pojkgrupper. Lättast är det förstås om det finns någonting närmare er.
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Tack! Vi har hittar Miro vid S:t eriksplan :=)

    hoppas på att det är ett bra ställe!!! A
  6. 3
    Tack! Vi har hittar Miro vid S:t eriksplan :=) hoppas på att det är ett bra ställe!!! A

Liknande trådar

  1. Klädsel dansskola?
    By Familjnu in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 17:17
  2. jag vill gå på dansskola
    By Malin IGAF in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 13:07
  3. Dansskola Vällingby
    By anonymt namn in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 13:49
  4. Börja i dansskola?
    By Cecilia in forum _99 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 07:53
  5. Dansskola - sång - show för 6 åring
    By malte0926 in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar