Gick på toaletten alldeles själv...
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Gick på toaletten alldeles själv...

    Sofia både bajsade och kissade på toaletten ikväll. Alldeles själv. Ingen som hjälpte till. Jag stod bara som ett fån och tittade...
    Alltså, nu var det så här...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ...att locket var stängt...
    Annars hade detta varit sensation, eftersom Maria kissar på pottan varje kväll sen ett par veckor tillbaka, medan Sofia inte har gjort mer än suttit stilla på densamma i 2 sekunder.
    Jag får nog köpa en toasits... ;-)
  2. 1
    Gick på toaletten alldeles själv... Sofia både bajsade och kissade på toaletten ikväll. Alldeles själv. Ingen som hjälpte till. Jag stod bara som ett fån och tittade...
    Alltså, nu var det så här...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ...att locket var stängt...
    Annars hade detta varit sensation, eftersom Maria kissar på pottan varje kväll sen ett par veckor tillbaka, medan Sofia inte har gjort mer än suttit stilla på densamma i 2 sekunder.
    Jag får nog köpa en toasits... ;-)
  3. Lena med Hugo 0309 & bf 19/1
    #2

    Vad duktigt!!

    Hm, var det alltså på locket som hon lyckades utföra detta? I så fall måste jag säga att det är ganska skickligt att bajsa sittande på locket *skrattar*.

  4. 2
    Vad duktigt!! Hm, var det alltså på locket som hon lyckades utföra detta? I så fall måste jag säga att det är ganska skickligt att bajsa sittande på locket *skrattar*.

  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Helt korrekt!

    ;-) Jo, jag blev rätt paff!
  6. 3
    Helt korrekt! ;-) Jo, jag blev rätt paff!
  7. Lena med Hugo 0309 & bf 19/1
    #4

    *skrattar*

    Det är ju jätteduktigt, hur kom det ut egentligen?? Kanske inte skall spekuleras i =)
  8. 4
    *skrattar* Det är ju jätteduktigt, hur kom det ut egentligen?? Kanske inte skall spekuleras i =)
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5

    *Skratt*

    Tja, men hon var ju iaf på rätt ställe :o) Hon kunde ju ha satt sig i en kökslåda eller nåt (vilket jag försökte göra när jag var liten...förvisso gick jag i sömnen, men ändå...) ;o) Jätteduktigt iaf! Mathilda visar inget intresse alls för vare sig kiss, bajs, toa eller potta. Men det kommer väl innan jag vet ordet av *s*
  10. 5
    *Skratt* Tja, men hon var ju iaf på rätt ställe :o) Hon kunde ju ha satt sig i en kökslåda eller nåt (vilket jag försökte göra när jag var liten...förvisso gick jag i sömnen, men ändå...) ;o) Jätteduktigt iaf! Mathilda visar inget intresse alls för vare sig kiss, bajs, toa eller potta. Men det kommer väl innan jag vet ordet av *s*
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Hurra :-)

    Vilken tjej :-) Ni får helt enkelt ha locket av *S*
  12. 6
    Hurra :-) Vilken tjej :-) Ni får helt enkelt ha locket av *S*
  13. Femman
    #7

    Haha

    men det var ju jätteduktigt, det är väl inte hennes fel att ngn kommit på att man ska stänga för toan heller :-)
    /Tessan
  14. 7
    Haha men det var ju jätteduktigt, det är väl inte hennes fel att ngn kommit på att man ska stänga för toan heller :-)
    /Tessan
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8

    Vad duktigt!

    Jag skulle jubla!

    Albin älskar att \"sitta toa\"... Sist torkade han upp en hel toarulle och spolade... Gissa om mamman fick göra djupdykning för att få upp stoppet i den toan??? Tack och lov har han inte fattat vad det är man gör egentligen på toa, förutom att torka snoppen och spola ner pappret...
  16. 8
    Vad duktigt! Jag skulle jubla!

    Albin älskar att \"sitta toa\"... Sist torkade han upp en hel toarulle och spolade... Gissa om mamman fick göra djupdykning för att få upp stoppet i den toan??? Tack och lov har han inte fattat vad det är man gör egentligen på toa, förutom att torka snoppen och spola ner pappret...
  17. Medlem sedan
    Feb 2005
    #9

    Gyril rekommenderar

    toasits, för det har hon fått nu när vi flyttade.
    Men Sofia vet ju i alla fall VAR man ska göra det.
    Att sen locket inte var upfällt är ju en petitess. =)
  18. 9
    Gyril rekommenderar toasits, för det har hon fått nu när vi flyttade.
    Men Sofia vet ju i alla fall VAR man ska göra det.
    Att sen locket inte var upfällt är ju en petitess. =)
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    Hahaa!

    Det där lät ju hur kul som helst, duktig tjej du har:-)....men en toasits är nog en bra investering;)
  20. 10
    Hahaa! Det där lät ju hur kul som helst, duktig tjej du har:-)....men en toasits är nog en bra investering;)

Liknande trådar

  1. Alldeles själv...
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-23, 21:51
  2. Resa alldeles själv.
    By vildeo in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 19:38
  3. Alldeles själv!
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 13:35
  4. Badat alldeles själv
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 22:15
  5. Nej,alldeles själv
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar