4-årskontroll avklarad....
_01 Höstbarn
  1. Elaine mamma till 5 (Wilma 010929)
    #1

    4-årskontroll avklarad....

    ...och här var den omfattande. Men Wilma tyckte allt var skoj och mycket gör ju hur BVC-sköterskan upplevs. Jag tycker vi har världens goaste sköterska som barnen känner stort förtroende för. Sen fick hon en sagobok som present, vilken hon var väldigt stolt över.

    Vikt: 17 kg
    Längd: 104 cm

    Hon hamnade på mittenkurvan exakt på både vikt och längd.
  2. 1
    4-årskontroll avklarad.... ...och här var den omfattande. Men Wilma tyckte allt var skoj och mycket gör ju hur BVC-sköterskan upplevs. Jag tycker vi har världens goaste sköterska som barnen känner stort förtroende för. Sen fick hon en sagobok som present, vilken hon var väldigt stolt över.

    Vikt: 17 kg
    Längd: 104 cm

    Hon hamnade på mittenkurvan exakt på både vikt och längd.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Här också...

    Tim tyckte också det var kul och speciellt stolt blev han över syn och hörsel testet som han klarade galant :)

    Vikt: 16 kg
    Längd:101,5 cm

    Lite kort alltså men ändå verkar han vara i samma längd som sina jämngamla kompisar.
  4. 2
    Här också... Tim tyckte också det var kul och speciellt stolt blev han över syn och hörsel testet som han klarade galant :)

    Vikt: 16 kg
    Längd:101,5 cm

    Lite kort alltså men ändå verkar han vara i samma längd som sina jämngamla kompisar.
  5. Medlem sedan
    Oct 1998
    #3

    101,5 cm....

    ...är inte särskilt kort tycker jag. Min brorson är tre år och endast 88 cm lång. När jag senast såg honom tyckte jag mest han såg ut som en två-åring.

    Skönt att allt tick bra för Tim på kontrollen. Vi får göra hörseltesten senare på sjukhuset i stället.
  6. 3
    101,5 cm.... ...är inte särskilt kort tycker jag. Min brorson är tre år och endast 88 cm lång. När jag senast såg honom tyckte jag mest han såg ut som en två-åring.

    Skönt att allt tick bra för Tim på kontrollen. Vi får göra hörseltesten senare på sjukhuset i stället.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    Jag bara jämför med...

    4-åringarna här på höstbarn, alla verkar vara så långa.
  8. 4
    Jag bara jämför med... 4-åringarna här på höstbarn, alla verkar vara så långa.

Liknande trådar

  1. 3-årskontroll avklarad
    By Eva,Hampus & Matilda in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-25, 20:32
  2. 3-årskontroll avklarad
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 21:17
  3. 3 årskontroll avklarad
    By skberg in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 23:49
  4. 1-årskontroll avklarad
    By Anita med Oscar o Alma in forum _0507 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 23:45
  5. 4-årskontroll avklarad...
    By K-line in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 14:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar