Jahapp.. ska man göra bort sig imorrn
Träning
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Jahapp.. ska man göra bort sig imorrn

    Har halvt om halvt lovat arbetskamrat följa honom till F&S -pass.

    Vad är det man ska skippa - är det armarna eller benen om man inte fixar för mycket på en gång?

    Han sade att man måste ha rosa tights och benvärmare.
    Kan jag alltså inte använda mina gula? ;)
  2. 1
    Jahapp.. ska man göra bort sig imorrn Har halvt om halvt lovat arbetskamrat följa honom till F&S -pass.

    Vad är det man ska skippa - är det armarna eller benen om man inte fixar för mycket på en gång?

    Han sade att man måste ha rosa tights och benvärmare.
    Kan jag alltså inte använda mina gula? ;)
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Inte då!

    Absolut kan du ta dina gula tights, ta några vida korta byxor utanpå så är du helt säker att ingen kan kika in på \"klockspelet\" under passets styrkedel!!!
    Skämt å sido...
    Det där med armar och ben som ska kordineras har många män svårt med men det är bara du som tänker på det...ingen annan. Jag brukar säga...strunta i armarna om det känns krångligt, lägg på dem senare i rörelsen när benen är igång. Många rörelser är faktiskt enklare när man lägger till armarna! En annan tröstesak är att en lång person (många män) har oftast \"svårare\" att hänga med en kort människa i deras kordination. Lycka till! Du gör inte bort dig!
  4. 2
    Inte då! Absolut kan du ta dina gula tights, ta några vida korta byxor utanpå så är du helt säker att ingen kan kika in på \"klockspelet\" under passets styrkedel!!!
    Skämt å sido...
    Det där med armar och ben som ska kordineras har många män svårt med men det är bara du som tänker på det...ingen annan. Jag brukar säga...strunta i armarna om det känns krångligt, lägg på dem senare i rörelsen när benen är igång. Många rörelser är faktiskt enklare när man lägger till armarna! En annan tröstesak är att en lång person (många män) har oftast \"svårare\" att hänga med en kort människa i deras kordination. Lycka till! Du gör inte bort dig!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Tack :)

    Eftersom jag inte är lång kanske jag kan hänga med.
    Får se om kendo/iaido gjort något för min koordinationsförmåga :) Men då skippar jag armarna då - det låter bra.


  6. 3
    Tack :) Eftersom jag inte är lång kanske jag kan hänga med.
    Får se om kendo/iaido gjort något för min koordinationsförmåga :) Men då skippar jag armarna då - det låter bra.


  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Vad kul

    F&S-pass bruakr vara jobbiga men attans så roliga. Du borde ha nytta av kampsporten gällande koordinationen. Lycka till och rapportera hur det går. Kan ju inte bli värre än mig på dansaerobicsen i fredags. *skrattar ännu*
  8. 4
    Vad kul F&S-pass bruakr vara jobbiga men attans så roliga. Du borde ha nytta av kampsporten gällande koordinationen. Lycka till och rapportera hur det går. Kan ju inte bli värre än mig på dansaerobicsen i fredags. *skrattar ännu*
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Haha...

    Ja - jag tänkte på ditt pass faktiskt!
    Jaja- det går säkert bra. Jag kan bjuda på mig själv och jag tror att det bara är ett baspass.
  10. 5
    Haha... Ja - jag tänkte på ditt pass faktiskt!
    Jaja- det går säkert bra. Jag kan bjuda på mig själv och jag tror att det bara är ett baspass.

Liknande trådar

  1. Hur skulle ni göra, tåg fr Sthlm imorrn?
    By LottaJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-05, 20:02
  2. Imorrn ska jag göra god mat!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 19:15
  3. Min tur att göra UL imorrn
    By Beckis m 2 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 08:26
  4. Jahapp...vad göra nu??
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-06, 02:34
  5. Jahapp vad göra nudå??
    By msBetty tröttmössa in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 23:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar