UL idag *lite OT härinne*
_0404 Aprilbarn
  1. Lotta med Saga -04 och Knyttet BF 20/3
    #1

    UL idag *lite OT härinne*

    Var alltså på UL idag men fick en ny tid nästa vecka för efter mycket rotande fram och tillbaka så insåg bm att Knyttet inte låg i nån bra ställning för att se bla hjärtat ordentligt. H*n vägrade flytta på sig naturligtvis... Lite trist, man vill ju höra att allt ser bra ut men nu får jag ju iofs se bebben en gång till innan h*n kommer ut.
  2. 1
    UL idag *lite OT härinne* Var alltså på UL idag men fick en ny tid nästa vecka för efter mycket rotande fram och tillbaka så insåg bm att Knyttet inte låg i nån bra ställning för att se bla hjärtat ordentligt. H*n vägrade flytta på sig naturligtvis... Lite trist, man vill ju höra att allt ser bra ut men nu får jag ju iofs se bebben en gång till innan h*n kommer ut.
  3. Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05
    #2

    Så var det för mig med

    på UL nr 1... så jag fick göra UL 2 ggr (med Dominic alltså). Oroa dig inte, det är tydligen väldigt vanligt att fostren ligger på det viset!

    (kram)
  4. 2
    Så var det för mig med på UL nr 1... så jag fick göra UL 2 ggr (med Dominic alltså). Oroa dig inte, det är tydligen väldigt vanligt att fostren ligger på det viset!

    (kram)
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Ah...

    UL vad kul! *s*

    Ja hellre att de ligger lite knepigt än att du får flytta bak graviditeten en månad. ;-) Jag har fortfarande inte vant mig.

    Visst är det mysigt att få tjuvkika lite. :-)
  6. 3
    Ah... UL vad kul! *s*

    Ja hellre att de ligger lite knepigt än att du får flytta bak graviditeten en månad. ;-) Jag har fortfarande inte vant mig.

    Visst är det mysigt att få tjuvkika lite. :-)
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Åh,

    vad skönt att få läsa det, tack! Då ska jag bara njuta av att få se lill*n en gång till! :o)
  8. 4
    Åh, vad skönt att få läsa det, tack! Då ska jag bara njuta av att få se lill*n en gång till! :o)
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Hehe,

    ja, jag tänkte faktiskt på dig igår när jag gjorde ULet. Nu blev det bara 2 dagar och det kan ju ändras igen... Jättemysigt att tjuvkika faktiskt! :o)
  10. 5
    Hehe, ja, jag tänkte faktiskt på dig igår när jag gjorde ULet. Nu blev det bara 2 dagar och det kan ju ändras igen... Jättemysigt att tjuvkika faktiskt! :o)
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    jag blev...

    framflyttad två dgr när jag väntade Simon, 11 dgr när jag väntade Ossen och nu fyra veckor! Jag tyckte 11 dgr var tillräckligt, konstigt nog så bruakr min mens vara klockren och mkt punktlig så jag fattar inte. *s*
  12. 6
    jag blev... framflyttad två dgr när jag väntade Simon, 11 dgr när jag väntade Ossen och nu fyra veckor! Jag tyckte 11 dgr var tillräckligt, konstigt nog så bruakr min mens vara klockren och mkt punktlig så jag fattar inte. *s*
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    Åh vad roligt

    att få titta 2 ggr! De kan ju ligga i de allra konstiga ställningar där inne i sin kokvrå. Skriv nästa vecka igen. :-)
  14. 7
    Åh vad roligt att få titta 2 ggr! De kan ju ligga i de allra konstiga ställningar där inne i sin kokvrå. Skriv nästa vecka igen. :-)
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8

    Ja,

    det ska faktiskt bli skoj att få se igen! :o) Börjar känna lite sparkar och sånt nu så det börjar bli riktigt mysigt att vara gravid igen. :o)
  16. 8
    Ja, det ska faktiskt bli skoj att få se igen! :o) Börjar känna lite sparkar och sånt nu så det börjar bli riktigt mysigt att vara gravid igen. :o)

Liknande trådar

  1. Smygläser lite härinne också
    By Zusy in forum _1106 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 07:58
  2. För att få lite fart härinne...
    By Anneli77 in forum _01 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 20:31
  3. vad skoj med lite plus härinne!!
    By sandra_78 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 21:06
  4. lite stilla härinne....
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 08:55
  5. lite stilla härinne....
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar