Längtar så mycket efter ett till barn...
Planera för barn
  1. M
    #1

    Längtar så mycket efter ett till barn...

    Men det är en omöjlighet just nu och jag blir så ledsen. Är ensam med min son som jag har nu, pappan bestämde sig för att inte vilja vara med, men ändå så skule jag så gärna vilja ha ett syskon till honom. Det här med att träffa någon, nä jag tror inte det, inte efter alla svek som har varit.
    Så just nu så blir det bara vi två och det känns så ledsamt.
  2. 1
    Längtar så mycket efter ett till barn... Men det är en omöjlighet just nu och jag blir så ledsen. Är ensam med min son som jag har nu, pappan bestämde sig för att inte vilja vara med, men ändå så skule jag så gärna vilja ha ett syskon till honom. Det här med att träffa någon, nä jag tror inte det, inte efter alla svek som har varit.
    Så just nu så blir det bara vi två och det känns så ledsamt.
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Samma för mig...

    Skrev om det lite längre ner... Visst hoppas jag att jag träffar någon ny och kanske får fler barn och syskon till Noel men jag vågar inte tro på det... Har också blivit otroligt sviken så frågan är om jag vågar lita på någon även om jag skulle vilja...
    Hör av dig om du vill prata mer om det!
  4. 2
    Samma för mig... Skrev om det lite längre ner... Visst hoppas jag att jag träffar någon ny och kanske får fler barn och syskon till Noel men jag vågar inte tro på det... Har också blivit otroligt sviken så frågan är om jag vågar lita på någon även om jag skulle vilja...
    Hör av dig om du vill prata mer om det!
  5. Lassa
    #3

    Känner som du

    Längtar såå efter ett barn till! Men jag är ensam med en 3,5 åring som jag har varannan vecka.
    Ska jag ha barn med någon ska det vara med någon som jag levt ihop med länge för att veta att det är absolut rätt. Och för att inte inte samma sak ska hända igen och man står med två barn med två olika pappor och är ensam.
    Har haft många underliga funderingar... tex att fråga mitt ex om han skulle vilja bli pappa till ett barn till men att vi inte ska vara tillsammans. men vet inte hur det skulle gå... Och han skulle nog tycka att jag va knäpp ifall jag frågade..
  6. 3
    Känner som du Längtar såå efter ett barn till! Men jag är ensam med en 3,5 åring som jag har varannan vecka.
    Ska jag ha barn med någon ska det vara med någon som jag levt ihop med länge för att veta att det är absolut rätt. Och för att inte inte samma sak ska hända igen och man står med två barn med två olika pappor och är ensam.
    Har haft många underliga funderingar... tex att fråga mitt ex om han skulle vilja bli pappa till ett barn till men att vi inte ska vara tillsammans. men vet inte hur det skulle gå... Och han skulle nog tycka att jag va knäpp ifall jag frågade..

Liknande trådar

  1. Längtar efter ett barn, men...
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-09-16, 08:36
  2. Längtar efter ett barn till, har ju två!
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 08:12
  3. Längtar efter ett barn till, har ju två!
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 12:48
  4. längtar efter ett barn
    By Elizabethé in forum Planera för barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 09:55
  5. längtar efter ett 3:e barn
    By erika in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 18:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar