Hundskrälle!! (OT)
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hundskrälle!! (OT)

    Här gör man sig till och fixar mat åt sambon som jobbar sent...

    Gjorde rotsaker i ugn och grillade kött till kvällsmat. Jag sparade till F och la upp det så tjusigt på en tallrik och ställde tallriken på diskbänken intill skålen med tomatsallad. Nöjd gick jag därifrån och tittade på Bolibompa med barnen, fixade till dem för natten och så kom sambon hem...

    Jag nattade storasysteryster och kom ner och frågade om maten var god. Vilken mat?? Men, då har hundaskrället ätit upp alltihop!!! Argh!!

    Till saken hör att hunden är en väluppfostrad hund som är utbildad polishund och har arbetat som skyddshund i hela sitt liv. Nu är han pensionerad och har tydligen lagt sig till med en del ovanor... Nu ligger han under mitt skrivbord och sover, mycket däst och nöjd
  2. 1
    Hundskrälle!! (OT) Här gör man sig till och fixar mat åt sambon som jobbar sent...

    Gjorde rotsaker i ugn och grillade kött till kvällsmat. Jag sparade till F och la upp det så tjusigt på en tallrik och ställde tallriken på diskbänken intill skålen med tomatsallad. Nöjd gick jag därifrån och tittade på Bolibompa med barnen, fixade till dem för natten och så kom sambon hem...

    Jag nattade storasysteryster och kom ner och frågade om maten var god. Vilken mat?? Men, då har hundaskrället ätit upp alltihop!!! Argh!!

    Till saken hör att hunden är en väluppfostrad hund som är utbildad polishund och har arbetat som skyddshund i hela sitt liv. Nu är han pensionerad och har tydligen lagt sig till med en del ovanor... Nu ligger han under mitt skrivbord och sover, mycket däst och nöjd
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    *Fniss* eller vad man ska säga

    skulle blivit vansinnig *S* men när man läser det så kan jag inte låta bli att dra på munnen....
    Stackars gubben...
  4. 2
    *Fniss* eller vad man ska säga skulle blivit vansinnig *S* men när man läser det så kan jag inte låta bli att dra på munnen....
    Stackars gubben...
  5. Anna K med Flipp & Vendela
    #3

    *fniss*

    Jag kan riktigt se framför mig hur han njöt av gourmetmåltiden:-)
  6. 3
    *fniss* Jag kan riktigt se framför mig hur han njöt av gourmetmåltiden:-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    hihi

    Jag kan ju inte heller låta bli att tycka att det låter lite sött det hela, ser honom framför mig, hihi
    Men stackars F som missade den supergoda maten:( Usch vilken besvikelse:(( Jag älskar rotsaker i ugn och planerar att tillaga det till lördagsmaten. Det är så himla gott!
  8. 4
    hihi Jag kan ju inte heller låta bli att tycka att det låter lite sött det hela, ser honom framför mig, hihi
    Men stackars F som missade den supergoda maten:( Usch vilken besvikelse:(( Jag älskar rotsaker i ugn och planerar att tillaga det till lördagsmaten. Det är så himla gott!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Hahaha

    Han måste ju passa på att få busa nu när han har lydit hela sitt liv :) Det där lät ganska oskyldigt så så länge det inte är värre olydnad så kan man flina åt det :)
  10. 5
    Hahaha Han måste ju passa på att få busa nu när han har lydit hela sitt liv :) Det där lät ganska oskyldigt så så länge det inte är värre olydnad så kan man flina åt det :)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar