Efterkontroll hos ny BM??
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Efterkontroll hos ny BM??

    Jag hade en tid imorgon hos min BM för efterkontroll. Jag fick välja om jag ville gå till henne eller till spec.mvc eftersom jag ju haft lite trassel under grav. Ikväll ringde en annan BM och sa att jag var tvungen att byta tid, för det hade blivit dubbelbokat. Jag fick en tid i övermorgon istället, och då ska jag till en BM som jag visserligen träffat en gång under grav, men som jag inte känner alls...

    Jag sa OK och antecknade tiden men nu i efterhand så känns det inte riktigt \"bekvämt\" med att gå till en annan BM. Jag funderar på att ringa och avboka tiden och vänta tills min ord. bm är tillbaka (om ett par veckor). Det känns som om jag behöver prata av mig lite om båda mina graviditeter, eftersom jag inte mått riktigt psykiskt bra.

    Vad tycker ni? Borde jag avbeställa tiden och invänta min ordinarie bm?
  2. 1
    Efterkontroll hos ny BM?? Jag hade en tid imorgon hos min BM för efterkontroll. Jag fick välja om jag ville gå till henne eller till spec.mvc eftersom jag ju haft lite trassel under grav. Ikväll ringde en annan BM och sa att jag var tvungen att byta tid, för det hade blivit dubbelbokat. Jag fick en tid i övermorgon istället, och då ska jag till en BM som jag visserligen träffat en gång under grav, men som jag inte känner alls...

    Jag sa OK och antecknade tiden men nu i efterhand så känns det inte riktigt \"bekvämt\" med att gå till en annan BM. Jag funderar på att ringa och avboka tiden och vänta tills min ord. bm är tillbaka (om ett par veckor). Det känns som om jag behöver prata av mig lite om båda mina graviditeter, eftersom jag inte mått riktigt psykiskt bra.

    Vad tycker ni? Borde jag avbeställa tiden och invänta min ordinarie bm?
  3. Medlem sedan
    Oct 1998
    #2

    Efter förra graviditeten....

    ...så hann min BM (som jag träffade precis alla gånger under graviditeten) sluta och byta tjänst så jag fick en helt ny BM på efterkontrollen. Det kändes väldigt märkligt och blev inte alls det avslut på graviditeten som jag hade önskat. Dock hade jag inget val eftersom min BM slutat sin tjänst.

    Med detta utlägget vill jag säga att jag tycker att du ska avbeställa tiden och invänta din ordinarie BM. Det hade i alla fall jag gjort.
  4. 2
    Efter förra graviditeten.... ...så hann min BM (som jag träffade precis alla gånger under graviditeten) sluta och byta tjänst så jag fick en helt ny BM på efterkontrollen. Det kändes väldigt märkligt och blev inte alls det avslut på graviditeten som jag hade önskat. Dock hade jag inget val eftersom min BM slutat sin tjänst.

    Med detta utlägget vill jag säga att jag tycker att du ska avbeställa tiden och invänta din ordinarie BM. Det hade i alla fall jag gjort.
  5. Sourlime med Emil 0204 och Måns 0508
    #3

    min åsikt

    Min åsikt är att om du inte känner dig bekväm med en annan bm, så ska du avboka tiden och boka en tid med den bm du vill ha.
    Kram
  6. 3
    min åsikt Min åsikt är att om du inte känner dig bekväm med en annan bm, så ska du avboka tiden och boka en tid med den bm du vill ha.
    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Fast...

    ...egentligen spelar det ingen roll vilken BM jag har. Jag är inte obekväm med att det är en ny på så vis, utan just att \"min\" BM känner mig, vet vad jag har gått igenom, och hon vet lite hur jag känner och mår. En helt ny kan ju bara läsa innantill, och så får man dra hela känslomässiga storyn igen, lixom...

    Jag tror jag byter till min ordinarie BM ändå...Tack för er åsikt!
  8. 4
    Fast... ...egentligen spelar det ingen roll vilken BM jag har. Jag är inte obekväm med att det är en ny på så vis, utan just att \"min\" BM känner mig, vet vad jag har gått igenom, och hon vet lite hur jag känner och mår. En helt ny kan ju bara läsa innantill, och så får man dra hela känslomässiga storyn igen, lixom...

    Jag tror jag byter till min ordinarie BM ändå...Tack för er åsikt!

Liknande trådar

  1. Efterkontroll
    By fyrabarnsmor in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 14:43
  2. efterkontroll
    By dollheart in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 12:34
  3. >efterkontroll
    By **Trissan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 15:44
  4. Efterkontroll?
    By Pemsan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 09:47
  5. Jag har efterkontroll den 10
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar