Vaccination igen
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Vaccination igen

    var det dags för idag. och kvällen blev likadan som förr gången :-( Jätteledsen hyteriskt skrikande febrig flicka som får alvedon och slocknar på en gång, helt utmattad.

    däremot märkte hon inte av sprutan alls idag när hon fick den. var alldeles upptagen med att spana in allt roligt i rummet :-)

    och så hade jag alldeles rätt i att Julias viktökning har avtagit. ca ½ kg hade hon gått upp sen förra vägningen för 1 månad sen, jmf med runt 1kg/månad tidigare. Längden hade helt stått stilla sen sist.

    Julias siffror idag: 8.520 gr (8000 gr vid 4 mån)
    67 cm (67 cm vid 4 mån)

    är helt slut och okar inte läsa mer än rubrikerna idag. sjukdom, tänder och sömn verkar ha avhandlats. får se om jag orkar läsa igen imorgon.

    kram på er alla majmammor!
  2. 1
    Vaccination igen var det dags för idag. och kvällen blev likadan som förr gången :-( Jätteledsen hyteriskt skrikande febrig flicka som får alvedon och slocknar på en gång, helt utmattad.

    däremot märkte hon inte av sprutan alls idag när hon fick den. var alldeles upptagen med att spana in allt roligt i rummet :-)

    och så hade jag alldeles rätt i att Julias viktökning har avtagit. ca ½ kg hade hon gått upp sen förra vägningen för 1 månad sen, jmf med runt 1kg/månad tidigare. Längden hade helt stått stilla sen sist.

    Julias siffror idag: 8.520 gr (8000 gr vid 4 mån)
    67 cm (67 cm vid 4 mån)

    är helt slut och okar inte läsa mer än rubrikerna idag. sjukdom, tänder och sömn verkar ha avhandlats. får se om jag orkar läsa igen imorgon.

    kram på er alla majmammor!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    oj

    kände inte igen dig först... d står ju Catarina m julia =)

    -vill du bli kallad för ditt namn?
    Jag har ju alltid sagt Cina, men om d \"stör\" dig så...
    va e bäst?

    En kram till liten stora Julia från oss her hemma
  4. 2
    oj kände inte igen dig först... d står ju Catarina m julia =)

    -vill du bli kallad för ditt namn?
    Jag har ju alltid sagt Cina, men om d \"stör\" dig så...
    va e bäst?

    En kram till liten stora Julia från oss her hemma
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    hihi!

    tänkte inte på att ni inte känner mig som catarina. jag kallas catarina eller cata bland släkt och vänner. men det finns så många sånna här på nätet så jag har använt cina som nick för att inte blandas ihop med alla andra. tror vi var 4 catarina, med lite olika stavning, här från början. Cina har liksom blivit mitt namn här bland er. du får kalla mig vad du vill, så länge jag vet att det är mig du menar!

    utan att ha läst så mycekt fattar jag det som om Hwila är sjuk. hoppas hon kryar på sig.
  6. 3
    hihi! tänkte inte på att ni inte känner mig som catarina. jag kallas catarina eller cata bland släkt och vänner. men det finns så många sånna här på nätet så jag har använt cina som nick för att inte blandas ihop med alla andra. tror vi var 4 catarina, med lite olika stavning, här från början. Cina har liksom blivit mitt namn här bland er. du får kalla mig vad du vill, så länge jag vet att det är mig du menar!

    utan att ha läst så mycekt fattar jag det som om Hwila är sjuk. hoppas hon kryar på sig.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    då fortsätter vi

    mä Cina.
    Gillar d =)

    Skulle kännas som att lära känna dig på nytt lixom.
    Ju Hwila e inte så pigg i örorna.
    Hoppas på en lugnare natt i natt.
    Vet ej varför jag sitter uppe :(
  8. 4
    då fortsätter vi mä Cina.
    Gillar d =)

    Skulle kännas som att lära känna dig på nytt lixom.
    Ju Hwila e inte så pigg i örorna.
    Hoppas på en lugnare natt i natt.
    Vet ej varför jag sitter uppe :(

Liknande trådar

  1. Vaccination igen..
    By wila in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-09, 22:43
  2. vaccination igen..
    By trollisbo in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 11:53
  3. vaccination igen...
    By Maja Gräddnos in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 08:28
  4. Vaccination...igen
    By Annamed5 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 10:08
  5. Vaccination igen
    By Nizze in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar