knöliga under ärret?
Hjärtfel - barn
  1. ruthesther
    #1

    knöliga under ärret?

    Jag är så ledsen för ärret....suck. Men kommer han alltid att ha små knölar och kännas knocklig där de sågat upp bröstbenet? Försvinner det med tiden. Jag tycker det känns så otäckt. Det känns som bensplitter! BUHU
  2. 1
    knöliga under ärret? Jag är så ledsen för ärret....suck. Men kommer han alltid att ha små knölar och kännas knocklig där de sågat upp bröstbenet? Försvinner det med tiden. Jag tycker det känns så otäckt. Det känns som bensplitter! BUHU
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Vet inte

    jag har inte tänkt på att Mathilda är knölig alls under sitt ärr...Ska känna efter lite extra imorgon. Kanske kan du be er läkare att känna på det om du känner dig orolig?
  4. 2
    Vet inte jag har inte tänkt på att Mathilda är knölig alls under sitt ärr...Ska känna efter lite extra imorgon. Kanske kan du be er läkare att känna på det om du känner dig orolig?
  5. Mimmi & Zacki
    #3

    Det försvinner...

    ..så gott som helt efter några år då han vuxit till sig...Zacki var knöglig ett tag o nu är det så gott som borta, men så har han ju fått sig en liten mage oxå=)...Tittade på hans ärr idag o grämde mig att snart ska de öppna där igen=( Det som blivit så fint o inte varit märkbart, minns bara hur det va på badstranden i somras då en familj reagerade på hur blå han vart om läpparna då han kom upp efter 5 min i vattnet, fick berätta att han har genomgått 2 stora hjärtoperationer m öppen kirurgi o först då märkte de hans ärr...
    Så oroa dig inte...Har en vän som har ett ännu längre ärr efter hans hjärttransplantation( han är vuxen nu) och han berättar att det ärret fascinerar många tjejer, visst är det missprydande, men idag är de mer skickliga på att sy ihop o lämna små ärr.
  6. 3
    Det försvinner... ..så gott som helt efter några år då han vuxit till sig...Zacki var knöglig ett tag o nu är det så gott som borta, men så har han ju fått sig en liten mage oxå=)...Tittade på hans ärr idag o grämde mig att snart ska de öppna där igen=( Det som blivit så fint o inte varit märkbart, minns bara hur det va på badstranden i somras då en familj reagerade på hur blå han vart om läpparna då han kom upp efter 5 min i vattnet, fick berätta att han har genomgått 2 stora hjärtoperationer m öppen kirurgi o först då märkte de hans ärr...
    Så oroa dig inte...Har en vän som har ett ännu längre ärr efter hans hjärttransplantation( han är vuxen nu) och han berättar att det ärret fascinerar många tjejer, visst är det missprydande, men idag är de mer skickliga på att sy ihop o lämna små ärr.
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Sebastian fick..

    en stor knöl efter op o dom sa till oss att det kommer att försvinna tills han är två år,men han har fortfarande en stor knöl över bröstet. Sebastian är ju väldigt smal,så det kanske gör att det syns tydligare på honom..
  8. 4
    Sebastian fick.. en stor knöl efter op o dom sa till oss att det kommer att försvinna tills han är två år,men han har fortfarande en stor knöl över bröstet. Sebastian är ju väldigt smal,så det kanske gör att det syns tydligare på honom..
  9. Madde
    #5

    ärr

    Jag opererades -79 i Lund och mitt ärr är nu 26 år gammalt. Har fortfarade kvar ståltråden i bröstet och ett ärr. Nu för tiden har de väldigt fina metoder så att ärren bleknar och syns knappt, angående knölarna och att det känns \"knockligt\" så har jag inte tänkt på det innan men jag kände efter nu. Jag har inga knölar men det är ju inte helt slätt. Fast det är inget som jag har märkt av. Kroppen ändrar sig ju benen växer osv.
  10. 5
    ärr Jag opererades -79 i Lund och mitt ärr är nu 26 år gammalt. Har fortfarade kvar ståltråden i bröstet och ett ärr. Nu för tiden har de väldigt fina metoder så att ärren bleknar och syns knappt, angående knölarna och att det känns \"knockligt\" så har jag inte tänkt på det innan men jag kände efter nu. Jag har inga knölar men det är ju inte helt slätt. Fast det är inget som jag har märkt av. Kroppen ändrar sig ju benen växer osv.

Liknande trådar

  1. Knöliga tuttar?!
    By weacko in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 09:47
  2. Knöliga instruktioner kan bli kul
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 18:38
  3. Knöliga nätter
    By Tess in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 19:04
  4. knöliga bröst
    By kattmamman in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 22:47
  5. ömma knöliga...
    By tingla_bu in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 16:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar