Har ni provat Galltvål?
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Har ni provat Galltvål?

    Jag är helt lyrisk efter att ha ruttnat på att kassera tröjor efter en bananfläck eller ketchup-prickar. Har ju liksom en snart 5-årig ung dam härhemma som spiller på sig hela tiden. Förstår inte hur hon bär sig åt, men hon gör det verkligen jämt! Suck! Och så nu, denna underbara galltvål!! Har kanske inte tagit varenda vareviga fläck jag har träffat på - men många många fler än något annat fläckborttagningsmedel jag har provat (BioSpray, TaBort, Vanish). Vill bara rekommendera den!! Sååå bra!! Jag är såå glad! :-)
  2. 1
    Har ni provat Galltvål? Jag är helt lyrisk efter att ha ruttnat på att kassera tröjor efter en bananfläck eller ketchup-prickar. Har ju liksom en snart 5-årig ung dam härhemma som spiller på sig hela tiden. Förstår inte hur hon bär sig åt, men hon gör det verkligen jämt! Suck! Och så nu, denna underbara galltvål!! Har kanske inte tagit varenda vareviga fläck jag har träffat på - men många många fler än något annat fläckborttagningsmedel jag har provat (BioSpray, TaBort, Vanish). Vill bara rekommendera den!! Sååå bra!! Jag är såå glad! :-)
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Har inte testat

    och har inga direkta funderingar på att göra det heller. Hos oss är det Yes diskmedel som gör underverk (där alla fläckborttagningsmedel går bet). De enda fläckar jag _aldrig_ får bort är de från Cola light. Undrar vad det är i den som gör att fläckarna aldrig försvinner!

    Kramisar
  4. 2
    Har inte testat och har inga direkta funderingar på att göra det heller. Hos oss är det Yes diskmedel som gör underverk (där alla fläckborttagningsmedel går bet). De enda fläckar jag _aldrig_ får bort är de från Cola light. Undrar vad det är i den som gör att fläckarna aldrig försvinner!

    Kramisar
  5. Anna K med Flipp & Vendela
    #3

    Jag har hört att det är bäst

    så jag får nog ta och släpa mig iväg och köpa en - här har vi fläckar som aldrig går bort. Kanske galltvål är räddningen även hemma hos oss.
  6. 3
    Jag har hört att det är bäst så jag får nog ta och släpa mig iväg och köpa en - här har vi fläckar som aldrig går bort. Kanske galltvål är räddningen även hemma hos oss.
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Ja har precis köpt en flaska...

    ... men inte hunnit använda den än, nästan så man hoppas att Albin kan spilla lite. :)

  8. 4
    Ja har precis köpt en flaska... ... men inte hunnit använda den än, nästan så man hoppas att Albin kan spilla lite. :)

  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Visst är den suverän.....

    här har galltvålen varit flitigt använda under årens lopp kan jag lova...bertydligt bättre (och skonsammare) än div fläckborttagningsmedel, tvättmedel, diskmedel etc...dryg är den också.
    Alla sorters fläckar vi använt den på har försvunnit, har inte kört bet på någon........
  10. 5
    Visst är den suverän..... här har galltvålen varit flitigt använda under årens lopp kan jag lova...bertydligt bättre (och skonsammare) än div fläckborttagningsmedel, tvättmedel, diskmedel etc...dryg är den också.
    Alla sorters fläckar vi använt den på har försvunnit, har inte kört bet på någon........
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Ja, men jag tycker bara den är bra...

    ....på gräsfläckar....Det här är ändå fläckhuset nr1, och jag spenderar mycket tid på att få bort fläckar (säljer ju kläderna sen, så då vill det till att de är fläckfria...) Har nog provat allt som finns, och kommit fram till att Yes diskmedel är bäst. Galltvål är bra på gräsfläckar, och vissa kläder med riktigt envisa fläckar får ligga några dagar i Vanischlösning.
  12. 6
    Ja, men jag tycker bara den är bra... ....på gräsfläckar....Det här är ändå fläckhuset nr1, och jag spenderar mycket tid på att få bort fläckar (säljer ju kläderna sen, så då vill det till att de är fläckfria...) Har nog provat allt som finns, och kommit fram till att Yes diskmedel är bäst. Galltvål är bra på gräsfläckar, och vissa kläder med riktigt envisa fläckar får ligga några dagar i Vanischlösning.
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    Ja den är SUPER (imt)

    ö
  14. 7
    Ja den är SUPER (imt) ö

Liknande trådar

  1. Galltvål
    By Glädje in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-11, 20:40
  2. galltvål?
    By Familjnu in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 18:35
  3. Galltvål?
    By EMELIS in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 20:50
  4. Galltvål
    By Maria med A.L.H in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 12:46
  5. Galltvål
    By Sara in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar