Bröstkörtlar på kille
Tonåringar
  1. Mamman
    #1

    Bröstkörtlar på kille

    Han är 15 år och har nu som först börjat växa på längden, men kanske fötterna är det som växer värst.
    Idag berättade han att hans bröstvårtor, eller körtlarna under, är hårda och ömma.
    Jag minns ju själv hur det var när jag fick bröst, men jag är ju av den andra sorten.
    Jag antar att det är helt i sin ordning men eftersom jag aldrig hört talas om det - är det normalt? Varför blir det så?
  2. 1
    Bröstkörtlar på kille Han är 15 år och har nu som först börjat växa på längden, men kanske fötterna är det som växer värst.
    Idag berättade han att hans bröstvårtor, eller körtlarna under, är hårda och ömma.
    Jag minns ju själv hur det var när jag fick bröst, men jag är ju av den andra sorten.
    Jag antar att det är helt i sin ordning men eftersom jag aldrig hört talas om det - är det normalt? Varför blir det så?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    normalt!

    tror att de flesta killar går igenom samma. Hormonstorm liksom. Det går över. Min 14-åring har också så.
  4. 2
    normalt! tror att de flesta killar går igenom samma. Hormonstorm liksom. Det går över. Min 14-åring har också så.
  5. 7-barnsmamma
    #3

    Min son hade så men det är borta nu!

    Han var rätt så svullen över \"vårtgårdarna\"-det såg lite konstigt ut..men nu dåg jag att detta är helt borta.Han är drygt 15 nu,så..oroa dig inte!
  6. 3
    Min son hade så men det är borta nu! Han var rätt så svullen över \"vårtgårdarna\"-det såg lite konstigt ut..men nu dåg jag att detta är helt borta.Han är drygt 15 nu,så..oroa dig inte!

Liknande trådar

  1. Svullna bröstkörtlar..
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 07:44
  2. svullna bröstkörtlar - hjälp!
    By Joffa in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 09:51
  3. Bröstkörtlar..?
    By *Lenna* m Mira in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 18:22
  4. Svullna bröstkörtlar
    By Freddy bf 20/7 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 19:21
  5. Svullna bröstkörtlar...
    By Lindis m. Olivia - 01 & Elvina 051021 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar