Grrrrrrrrrrr...
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Grrrrrrrrrrr...

    I dessa intensiva studietider kan man behöva ägna sig åt lite nöjen också, eller iaf att beställa lite nöjen. Som tex pyssel. Det har jag gjort. Försökt alltså. I två veckor har jag försökt lägga en beställning hos den stora pysseljätten, men det är banne mig omöjligt. Jag har hunnit halvvägs eftersom man 99,9% av tiden inte ens kan ladda sidan, än mindre logga in. Fast ikväll hade jag tur. Sidan laddades efter att bara ha tuggat en timme *halleluja!*. Sen vågade jag mig på att försöka logga in så att jag kom åt min halvfulla varukorg - och det gick också! Ja, efter 50 minuter förvisso, men ändå...Sen klickade jag på den önskade sidan (kände mig modig och vågade faktiskt hoppas...), och den laddade på én gång *otroligt!!*. Och där, mitt på sidan, fanns en pryl jag ville beställa...så jag klickade på beställningsknappen och hoppades på det bästa....
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ...och efter 35 minuter var prylen fortfarande inte registrerad i min varukorg och pysseljättens server dog återigen och man kan inte ens ladda förstasidan. Suck. I den här takten lär inte julpysslet vara i hus förrän barnen flyttar hemifrån. Neee, vi får se vilken respons det MYCKET missnöjda mail jag nyss skickat får, ev. får jag hitta julpysslet någon annanstans hädanefter...*less*
  2. 1
    Grrrrrrrrrrr... I dessa intensiva studietider kan man behöva ägna sig åt lite nöjen också, eller iaf att beställa lite nöjen. Som tex pyssel. Det har jag gjort. Försökt alltså. I två veckor har jag försökt lägga en beställning hos den stora pysseljätten, men det är banne mig omöjligt. Jag har hunnit halvvägs eftersom man 99,9% av tiden inte ens kan ladda sidan, än mindre logga in. Fast ikväll hade jag tur. Sidan laddades efter att bara ha tuggat en timme *halleluja!*. Sen vågade jag mig på att försöka logga in så att jag kom åt min halvfulla varukorg - och det gick också! Ja, efter 50 minuter förvisso, men ändå...Sen klickade jag på den önskade sidan (kände mig modig och vågade faktiskt hoppas...), och den laddade på én gång *otroligt!!*. Och där, mitt på sidan, fanns en pryl jag ville beställa...så jag klickade på beställningsknappen och hoppades på det bästa....
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ...och efter 35 minuter var prylen fortfarande inte registrerad i min varukorg och pysseljättens server dog återigen och man kan inte ens ladda förstasidan. Suck. I den här takten lär inte julpysslet vara i hus förrän barnen flyttar hemifrån. Neee, vi får se vilken respons det MYCKET missnöjda mail jag nyss skickat får, ev. får jag hitta julpysslet någon annanstans hädanefter...*less*
  3. Femman
    #2

    Vad trist!

    Hoppas att de svarar dig med att de skickar allt du vill ha.......GRATIS!

    Nä, det gör de nog inte, men man kan ju få drömma iallafall *S*
    /Tessan
  4. 2
    Vad trist! Hoppas att de svarar dig med att de skickar allt du vill ha.......GRATIS!

    Nä, det gör de nog inte, men man kan ju få drömma iallafall *S*
    /Tessan
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Du skriver så roligt

    och visst var det bättre förr, när man skickade in en skriftligt beställning som man hämtade på en riktig post!
  6. 3
    Du skriver så roligt och visst var det bättre förr, när man skickade in en skriftligt beställning som man hämtade på en riktig post!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Om det är samma företag...

    som jag köper ifrån har jag helt gått bort ifrån it- tekniken och använder telefonen *S*

    Hoppas du får ditt pyssel till sist :-)
  8. 4
    Om det är samma företag... som jag köper ifrån har jag helt gått bort ifrån it- tekniken och använder telefonen *S*

    Hoppas du får ditt pyssel till sist :-)
  9. semla
    #5

    Det låter ju förfärligt.

    När jag behöver anlita pysseljätten lämnar jag en order med min man som tur är. Han är stamgäst på godisaffären mitt emot så han brukar smita in på lunchen. Låter skönt att slippa it.
  10. 5
    Det låter ju förfärligt. När jag behöver anlita pysseljätten lämnar jag en order med min man som tur är. Han är stamgäst på godisaffären mitt emot så han brukar smita in på lunchen. Låter skönt att slippa it.

Liknande trådar

  1. Allvetare...grrrrrrrrrrr
    By Linda&Agnes in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 16:10
  2. Errorsafe..grrrrrrrrrrr
    By ARG och irriterad! in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar