Härligt att läsa om alla "gamal mammor"!
Föräldraskap
  1. ZX
    #1

    Härligt att läsa om alla \"gamal mammor\"!

    Under svaren på inlägget \"Ni som fått barn efter 40\" finns det så många \"gamla mammor\" att jag blir helt toppenglad! Jag var gravid själv tills för bara 10 dagar sedan. Då upptäckte de att det var ett MA och \"den lilla\" dörr ca 4 v tidigare. Känner mig snopen och arg på att bli snuvad på tiden jag trodde jag gick och kände mig supergravid...

    Nu är jag heltänd på att föröska igen. Nån gång (läs: nästa gång) borde det väl vara min tur!!! Jag har tyvärr läst alldeles för många dåliga procentsiffror för att lyckas efter 40 etc och blir därför helt enkelt skitglad över att läsa att det faktsikt är så många som lyckas! Kanske får jag också vara med där någon gång!? Hoppas hoppas!

    Ha det bra allihopa!
    Kram
  2. 1
    Härligt att läsa om alla \"gamal mammor\"! Under svaren på inlägget \"Ni som fått barn efter 40\" finns det så många \"gamla mammor\" att jag blir helt toppenglad! Jag var gravid själv tills för bara 10 dagar sedan. Då upptäckte de att det var ett MA och \"den lilla\" dörr ca 4 v tidigare. Känner mig snopen och arg på att bli snuvad på tiden jag trodde jag gick och kände mig supergravid...

    Nu är jag heltänd på att föröska igen. Nån gång (läs: nästa gång) borde det väl vara min tur!!! Jag har tyvärr läst alldeles för många dåliga procentsiffror för att lyckas efter 40 etc och blir därför helt enkelt skitglad över att läsa att det faktsikt är så många som lyckas! Kanske får jag också vara med där någon gång!? Hoppas hoppas!

    Ha det bra allihopa!
    Kram
  3. ZX
    #2

    F\'låt, stavar som en kratta, \"gamla\" ska d va! imt

    *
  4. 2
    F\'låt, stavar som en kratta, \"gamla\" ska d va! imt *
  5. Mods
    #3

    Till ZX

    Jag hoppas verkligen det lyckas för dej igen snart!! Tack för att du orkar glädjas med oss andra som kämpar på!
    Stor kram till dej
  6. 3
    Till ZX Jag hoppas verkligen det lyckas för dej igen snart!! Tack för att du orkar glädjas med oss andra som kämpar på!
    Stor kram till dej
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Hej!

    Jag beklagar verkligen ditt missfall, det är ju så skitjobbigt att gå igenom. Hoppas att du snart är gravid igen och att det är din tur nästa gång.
    Ta hand om dig!!
  8. 4
    Hej! Jag beklagar verkligen ditt missfall, det är ju så skitjobbigt att gå igenom. Hoppas att du snart är gravid igen och att det är din tur nästa gång.
    Ta hand om dig!!

Liknande trådar

  1. Härligt med alla plus!
    By Ia, vill ha en 3:a in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-10, 10:12
  2. Vad härligt att läsa att nästan
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-03-21, 22:12
  3. Va härligt att läsa
    By Dame in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 17:37
  4. Härligt för er alla!
    By Gitski in forum _02 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 04:47
  5. Vill ni läsa på fråga mammor?
    By Rädd in forum Kroppsideal
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar