Godmorgon!
_0310 Oktoberbarn
  1. Femman
    #1

    Godmorgon!

    Somnade med Marcus vid 19 igår, så nu har vi varit uppe ett tag :-) Vad skönt att sova så länge!!

    Jag har ett problem idag, en föreläsning om barn med matningssvårigheter som jag gärna vill gå på, problemet är bara att du kan jag inte hämta barnen förrens 17! Hur ska man gör?? J kan inte hämta idag.
    /Tessan
  2. 1
    Godmorgon! Somnade med Marcus vid 19 igår, så nu har vi varit uppe ett tag :-) Vad skönt att sova så länge!!

    Jag har ett problem idag, en föreläsning om barn med matningssvårigheter som jag gärna vill gå på, problemet är bara att du kan jag inte hämta barnen förrens 17! Hur ska man gör?? J kan inte hämta idag.
    /Tessan
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Nu har du säkert åkt...

    för länge sen men kan inte C ocg C hämta barnen och vara ute tills du kommer?
  4. 2
    Nu har du säkert åkt... för länge sen men kan inte C ocg C hämta barnen och vara ute tills du kommer?
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Morgon med naturupplevelse!

    När jag lämnat Gyril på dagis och var på väg därifrån, så håller jag på att krocka med - ett rådjur!
    Hon tittade lite störd på mig och gick sen vidare i lugn och ro.
    Kamera hade jag ju såklart inte.

    Vilken härlig start på dagen. Och så gnäller mina gamla kompisar i Skåne att jag bor i storstan... =)

    Undrar om verkligen alla andra har mormor/farmor som kan hämta på dagis. Ibland verkar det så.
  6. 3
    Morgon med naturupplevelse! När jag lämnat Gyril på dagis och var på väg därifrån, så håller jag på att krocka med - ett rådjur!
    Hon tittade lite störd på mig och gick sen vidare i lugn och ro.
    Kamera hade jag ju såklart inte.

    Vilken härlig start på dagen. Och så gnäller mina gamla kompisar i Skåne att jag bor i storstan... =)

    Undrar om verkligen alla andra har mormor/farmor som kan hämta på dagis. Ibland verkar det så.

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar