Får ingen sömn!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Får ingen sömn!

    Är det proggisarnas fel eller?
    Får knappt någon sömn. Började i lördags/söndags och har blivit värre sen dess. Inatt höll jag på att göra även sambon tokig när jag inte fick någon sömn! Fy vad jobbigt det var! Varm som attan var man också!

    Och så vaknade jag upp sen imorse med näsblod!
    Åååh, hoppas det inte fortsätter så här!
  2. 1
    Får ingen sömn! Är det proggisarnas fel eller?
    Får knappt någon sömn. Började i lördags/söndags och har blivit värre sen dess. Inatt höll jag på att göra även sambon tokig när jag inte fick någon sömn! Fy vad jobbigt det var! Varm som attan var man också!

    Och så vaknade jag upp sen imorse med näsblod!
    Åååh, hoppas det inte fortsätter så här!
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Har inget..

    ..minne av att proggisarna gett mig de biverkningarna någon gång..? Hmmm.. näe.. Däremot ÖMMA tuttar! *s*
    Vad knasigt att du inte kan sova? Kan det vara nervositet kanske? Många tankar?


    Jag hoppas det går över snart så du får sova för sömn är ju trots allt A och O!
    KRAM!
  4. 2
    Har inget.. ..minne av att proggisarna gett mig de biverkningarna någon gång..? Hmmm.. näe.. Däremot ÖMMA tuttar! *s*
    Vad knasigt att du inte kan sova? Kan det vara nervositet kanske? Många tankar?


    Jag hoppas det går över snart så du får sova för sömn är ju trots allt A och O!
    KRAM!
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    Kanske det

    Kanske är man nervös! Det kan ju vara så!
    Bara tänkte eftersom jag inte kunde sova när jag enbart sprayade heller ... men däremot inga problem när jag tog sprutade, så tänkte jag att det kanske var hormon-relaterat

    Ömma tuttar har jag inte märkt av än! När började du känna det?
  6. 3
    Kanske det Kanske är man nervös! Det kan ju vara så!
    Bara tänkte eftersom jag inte kunde sova när jag enbart sprayade heller ... men däremot inga problem när jag tog sprutade, så tänkte jag att det kanske var hormon-relaterat

    Ömma tuttar har jag inte märkt av än! När började du känna det?
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Typ..

    ..efter 2:a proggen! ;-)
    Men det är OLIKA! Inte jämföra nu.. och det betyder ju INTE att man lyckas (tyvärr..)

    Har du sovit inatt??
  8. 4
    Typ.. ..efter 2:a proggen! ;-)
    Men det är OLIKA! Inte jämföra nu.. och det betyder ju INTE att man lyckas (tyvärr..)

    Har du sovit inatt??
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5

    Hehe

    inga ömma bröst än, men öm typ överallt annars!
    Nja, gick lite bättre med sömnen inatt, men svårt att somna och vaknade flera gånger inatt.

    Jag har blivit så himla kissnödig också!
    Och kladdigt är det med proggisarna! Inte direkt efter man tagit dem utan efter typ 5-6 timmar!
  10. 5
    Hehe inga ömma bröst än, men öm typ överallt annars!
    Nja, gick lite bättre med sömnen inatt, men svårt att somna och vaknade flera gånger inatt.

    Jag har blivit så himla kissnödig också!
    Och kladdigt är det med proggisarna! Inte direkt efter man tagit dem utan efter typ 5-6 timmar!

Liknande trådar

  1. ont..ingen sömn..
    By Humle in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-19, 10:41
  2. ingen sömn i natt.....
    By joliegirl in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-10, 08:51
  3. Blev ingen sömn
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 12:18
  4. Ingen sömn
    By sömnlös in forum Kärlek & relationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 16:23
  5. Ingen sömn inatt
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar