Blue star koala på gran canaria?!
Resesnack
  1. Anni
    #1

    Blue star koala på gran canaria?!

    Hur är det hotellet? Står man ut med att bo så off som det verkar? Fritidsresor säger att polen är uppvärmd till 24 grader. Brukar det stämma? Hur är hotellets mat? Jag har fått för mig att det är ett bra barnhotell och vi ska bara slappa.
  2. 1
    Blue star koala på gran canaria?! Hur är det hotellet? Står man ut med att bo så off som det verkar? Fritidsresor säger att polen är uppvärmd till 24 grader. Brukar det stämma? Hur är hotellets mat? Jag har fått för mig att det är ett bra barnhotell och vi ska bara slappa.
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Jag har bara hört gott om det hotellet!

    Jag har bara hört positivt om det hotellet. Vet flera med barn som återkommer år efter år. Men att det skulle ligga OFF vet jag inte. Det är visserligen inte strandära. Kika in på forumet för Kanarieöarna och läs lite.
    http://www.kanarieoarna.nu/kanarieforum/
    Sumwing på Teneriffa är väl ett snäpp högre klass på tror jag eftersom det är så nytt - eller misstar jag mig nu?
  4. 2
    Jag har bara hört gott om det hotellet! Jag har bara hört positivt om det hotellet. Vet flera med barn som återkommer år efter år. Men att det skulle ligga OFF vet jag inte. Det är visserligen inte strandära. Kika in på forumet för Kanarieöarna och läs lite.
    http://www.kanarieoarna.nu/kanarieforum/
    Sumwing på Teneriffa är väl ett snäpp högre klass på tror jag eftersom det är så nytt - eller misstar jag mig nu?

Liknande trådar

  1. Blue Star Viva Blue, ris eller ros?
    By Jess_M_T in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 19:23
  2. Gran canaria blue villige Bahia Feliz
    By Skruttan04 in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 21:41
  3. Blue star viva blue/Alcudia??
    By blue_eyes in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 07:40
  4. Gran Canaria
    By higher in forum Resesnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 08:25
  5. MAT på gran canaria???
    By samandra in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar