Femanest
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Femanest

    Är det någon som ätit detta??
    jag började ju i fredags och mår illa av det, och blir välidgt yr och får en konstig känsla precis när jag tagit dom.

    Jag vet ju vad det är så det är ju lungt, men ändå...man ska ju förhoppningsvis äta dom några månader...om det vill bita fast denna gång.
  2. 1
    Femanest Är det någon som ätit detta??
    jag började ju i fredags och mår illa av det, och blir välidgt yr och får en konstig känsla precis när jag tagit dom.

    Jag vet ju vad det är så det är ju lungt, men ändå...man ska ju förhoppningsvis äta dom några månader...om det vill bita fast denna gång.
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    Nej

    Jag vet inte ens vad det är för något.
    Men jag hoppas att biverkningarna ska sluta snart så du får må bra!

    Kram!
  4. 2
    Nej Jag vet inte ens vad det är för något.
    Men jag hoppas att biverkningarna ska sluta snart så du får må bra!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    hur mår du idag da??

    Är i dagarna det ska fastna för dig så håll dig lite lugn med lyft osv va...
  6. 3
    hur mår du idag da?? Är i dagarna det ska fastna för dig så håll dig lite lugn med lyft osv va...
  7. lillsis
    #4

    femanest?

    Hej Cinao!

    Förlåt att jag frågar, men varför tar man femanest? har aldrig hört talas om den \"produkten\", det är därför jag frågar.
  8. 4
    femanest? Hej Cinao!

    Förlåt att jag frågar, men varför tar man femanest? har aldrig hört talas om den \"produkten\", det är därför jag frågar.
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    jag ska göra FET

    så det är östrogen för att få en tjock och bra slemhinna.

    Ska fortsätta äta dom vid ev graviditet också...men få ett nedtrappningsschema.
  10. 5
    jag ska göra FET så det är östrogen för att få en tjock och bra slemhinna.

    Ska fortsätta äta dom vid ev graviditet också...men få ett nedtrappningsschema.
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    jag har tagit femanest

    inför ett frysförsök förra hösten. Mådde inget vidare, hade mycket huvudvärk kommer jag ihåg. Annars kommer jag inte ihåg så mycket biverkningar. Hoppas du får äta dem lääänge!!!
    /Frida
  12. 6
    jag har tagit femanest inför ett frysförsök förra hösten. Mådde inget vidare, hade mycket huvudvärk kommer jag ihåg. Annars kommer jag inte ihåg så mycket biverkningar. Hoppas du får äta dem lääänge!!!
    /Frida
  13. Medlem sedan
    Mar 2000
    #7

    tack...

    hur gick det för dig... 050809 låter som bra...
  14. 7
    tack... hur gick det för dig... 050809 låter som bra...
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8

    nej det blev ingen

    bebis av frysförsöket. Men vi satte igång en ny ivf direkt och den resulterade i Love!!
    Håller tummarna för att det ska gå vägen för dig!!

    /Frida
  16. 8
    nej det blev ingen bebis av frysförsöket. Men vi satte igång en ny ivf direkt och den resulterade i Love!!
    Håller tummarna för att det ska gå vägen för dig!!

    /Frida
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9

    Japp

    Hoppas hoppas hoppas ärtan bestämmer sig för att stanna hela 9 månader i mig!!! Har unnt mig ett besök hos frissan + massa choklad och chips idag :)
  18. 9
    Japp Hoppas hoppas hoppas ärtan bestämmer sig för att stanna hela 9 månader i mig!!! Har unnt mig ett besök hos frissan + massa choklad och chips idag :)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar