Juvig ha sån, tonten!!!
_02/03 Vinterbarn
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Juvig ha sån, tonten!!!

    Så sa Ludvig igår när han såg en tramptraktor med kärra i leksakskatalogen :-) Jag tror att jag skall övertala tomten att komma med en sån traktor. Duplot som jag köpte i Ullared kan ju lika gärna bli födelsedagspresent.

    Kram Åse
  2. 1
    Juvig ha sån, tonten!!! Så sa Ludvig igår när han såg en tramptraktor med kärra i leksakskatalogen :-) Jag tror att jag skall övertala tomten att komma med en sån traktor. Duplot som jag köpte i Ullared kan ju lika gärna bli födelsedagspresent.

    Kram Åse
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Mmm

    Tror du kanske tomten kommer med en sån mamma, brukar Benjamin säga om han ser något fint i leksaksaffären :) Hur står man emot sådant...
  4. 2
    Mmm Tror du kanske tomten kommer med en sån mamma, brukar Benjamin säga om han ser något fint i leksaksaffären :) Hur står man emot sådant...
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Tramptraktorn...

    går varje dag i vårt hus. Har haft en sådan sedan förra julen då svärisarna har en traktor som Samuel älskar att åka och då ska man ju ha en traktor även hemma. Som tur är så är det öppen planlösning på nedervåningen då det går runt runt.
  6. 3
    Tramptraktorn... går varje dag i vårt hus. Har haft en sådan sedan förra julen då svärisarna har en traktor som Samuel älskar att åka och då ska man ju ha en traktor även hemma. Som tur är så är det öppen planlösning på nedervåningen då det går runt runt.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Åh,

    så det blir tomten som fixar Ludvigs traktor. Hugo fick sin av Karoline. ;-)
  8. 4
    Åh, så det blir tomten som fixar Ludvigs traktor. Hugo fick sin av Karoline. ;-)
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5

    Man får försöka lägga band på sig...

    och sen får man hoppas att det finns fler som har tumme med tomten. Mormor brukar tacksamt ta emot tips om vad tomten skall komma med t ex.
  10. 5
    Man får försöka lägga band på sig... och sen får man hoppas att det finns fler som har tumme med tomten. Mormor brukar tacksamt ta emot tips om vad tomten skall komma med t ex.
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6

    Det är mycket traktorer just nu...

    Ludvig fick kika in i en grävmaskin med farfar i helgen och sen dess har det tjatats om att grävmaskinen inte har ratt utan spakar. Vi har inte riktigt lika bra planlösning som er men vi har i alla fall en lång hall där traktorn kan åka fram och tillbaka.
  12. 6
    Det är mycket traktorer just nu... Ludvig fick kika in i en grävmaskin med farfar i helgen och sen dess har det tjatats om att grävmaskinen inte har ratt utan spakar. Vi har inte riktigt lika bra planlösning som er men vi har i alla fall en lång hall där traktorn kan åka fram och tillbaka.
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7

    Vilken snäll lillasyster Hugo har :-)

    Tänk att hon så tidigt kunde lista ut precis vad Hugo skulle uppskatta, en synnerligen intelligent flicka tycker jag.

    kram åse
  14. 7
    Vilken snäll lillasyster Hugo har :-) Tänk att hon så tidigt kunde lista ut precis vad Hugo skulle uppskatta, en synnerligen intelligent flicka tycker jag.

    kram åse
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Ja grävmaskiner är roliga...

    vi har ju precis byggt hus och i området runt omkring oss håller de på med flera och det står 2 grävmaskiner parkerade nära vårt hus som vi passerar flera gånger i veckan. Så dessa måste man ju spana in. Får se hur det går ikväll när en grävare kommer till vår tomt och ska putta till gruset vi har i 10 st högar på tomten.
  16. 8
    Ja grävmaskiner är roliga... vi har ju precis byggt hus och i området runt omkring oss håller de på med flera och det står 2 grävmaskiner parkerade nära vårt hus som vi passerar flera gånger i veckan. Så dessa måste man ju spana in. Får se hur det går ikväll när en grävare kommer till vår tomt och ska putta till gruset vi har i 10 st högar på tomten.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar