ÄNTLIGEN
_0508 Augustibarn
  1. Marie m Pontus 02 o Caroline 050803
    #1

    ÄNTLIGEN

    kunde Pontus gå till dagis. Så nu sitter jag här med en sovandes Caroline i babygymmet. Så fridfullt. Det har varit lite hektiska dagar så det känns otroligt skönt att det äntligen börjar bli lite vardagsrutiner igen. Iaf för vår stora kille.

    Själv så känner jag mig hängig och Caroline hade 37,9 imorse. Hon har börjat att kräkas upp slem - precis som storebror gjorde förra veckan. Om hon kör enligt samma schema så borde hon bli bra tills nästa vecka då. Skönt om hon får en lindrigare variant av samma virus som storebror.

    Ska nog gå ner och göra iordning lite kaffe till mig själv och sitta här och mysa riktigt ordentligt :-D

    Kram kram
  2. 1
    ÄNTLIGEN kunde Pontus gå till dagis. Så nu sitter jag här med en sovandes Caroline i babygymmet. Så fridfullt. Det har varit lite hektiska dagar så det känns otroligt skönt att det äntligen börjar bli lite vardagsrutiner igen. Iaf för vår stora kille.

    Själv så känner jag mig hängig och Caroline hade 37,9 imorse. Hon har börjat att kräkas upp slem - precis som storebror gjorde förra veckan. Om hon kör enligt samma schema så borde hon bli bra tills nästa vecka då. Skönt om hon får en lindrigare variant av samma virus som storebror.

    Ska nog gå ner och göra iordning lite kaffe till mig själv och sitta här och mysa riktigt ordentligt :-D

    Kram kram
  3. Medlem sedan
    Oct 1998
    #2

    Håller tummarna för....

    ...att ni två inte blir sjuka nu. För det är ju hopplöst att när den ena blir friska så drabbas nästa....:-(

    Hoppas kaffestunden blir mysig....:-)

    Kramar!
  4. 2
    Håller tummarna för.... ...att ni två inte blir sjuka nu. För det är ju hopplöst att när den ena blir friska så drabbas nästa....:-(

    Hoppas kaffestunden blir mysig....:-)

    Kramar!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    Hoppas att

    ni håller er friska nu. Håller alla tummar.
    Kramar ifrån ett kallt Gotland.
  6. 3
    Hoppas att ni håller er friska nu. Håller alla tummar.
    Kramar ifrån ett kallt Gotland.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    Vad skönt..

    att ni börjar friskna till. Och kul för Pontus att gå till Dagis igen. Hoppas att Caroline inte behöver vara sjuk lika länge som Pontus var. Och att du oxå börjar att friskna till.

    Jack har tjatat om dagis hela helgen och igår eftersom han oxå var sjuk hela förra veckan, så han var jätteglad att få gå till dagis idag. Så jag som du tycker att det är skönt med lite lugn och ro.

    Kaffe lät gott... ska nog ocå ta mig en kopp, eller rättare sagt ett glas Kaffe Latte får det bli *ler*

    Ha det så bra framför datorn och myyyyssssssssssss :-D

    Kramisar
  8. 4
    Vad skönt.. att ni börjar friskna till. Och kul för Pontus att gå till Dagis igen. Hoppas att Caroline inte behöver vara sjuk lika länge som Pontus var. Och att du oxå börjar att friskna till.

    Jack har tjatat om dagis hela helgen och igår eftersom han oxå var sjuk hela förra veckan, så han var jätteglad att få gå till dagis idag. Så jag som du tycker att det är skönt med lite lugn och ro.

    Kaffe lät gott... ska nog ocå ta mig en kopp, eller rättare sagt ett glas Kaffe Latte får det bli *ler*

    Ha det så bra framför datorn och myyyyssssssssssss :-D

    Kramisar
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    Ha

    en riktigt skön dag, om det går! Vila dig och ta det lugnt.
    Hoppas ni snart är friska hela familjen, ni har verkligen haft otur!

    Kramar
  10. 5
    Ha en riktigt skön dag, om det går! Vila dig och ta det lugnt.
    Hoppas ni snart är friska hela familjen, ni har verkligen haft otur!

    Kramar
  11. KC med son & dotter
    #6

    Vad skoj..

    för Pontus att få gå till dagis igen. Framför allt, vad skönt att han är pigg! Nu håller jag tummarna för att ni andra slipper bli sjuka!

    Mys och njut av egentiden!

    *kram*
  12. 6
    Vad skoj.. för Pontus att få gå till dagis igen. Framför allt, vad skönt att han är pigg! Nu håller jag tummarna för att ni andra slipper bli sjuka!

    Mys och njut av egentiden!

    *kram*
  13. Medlem sedan
    Sep 1999
    #7

    Hoppas du haft en skön dag!

    Synd om er som är hängiga! Vi är också lite förkylda hela gänget. Linnea har sin 2a förkylning på 6 veckor :(
    Hoppas du är lite gladare nu och att amningen fungerar jättebra!
    Kram
  14. 7
    Hoppas du haft en skön dag! Synd om er som är hängiga! Vi är också lite förkylda hela gänget. Linnea har sin 2a förkylning på 6 veckor :(
    Hoppas du är lite gladare nu och att amningen fungerar jättebra!
    Kram
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8

    Hoppas

    du fick en alla tiders kaffestund och en bra dag!..och att du och Caroline INTE åker på samma eländansvirus.
    Kram
  16. 8
    Hoppas du fick en alla tiders kaffestund och en bra dag!..och att du och Caroline INTE åker på samma eländansvirus.
    Kram
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    Smakade kaffet bra?

    Hoppas att du fick en bra dag igår och att denna dag blir lika bra!

    Idag är det jag som har Saga på dagis och Rasmus sovandes så att jag får en stund framför datorn med en kopp kaffe :-)

    Hoppas nu att Caroline inte blir alltför sjuk... Ni har väl tagit er del nu.

    Rasmus har precis börjat bli snorig (igen) och hade det ganska kämpigt framåt småtimmarna. Tycker så synd om honom när det blir svårt att andas :-( Ingen feber dock.

    Kram och ha det så bra!!!
  18. 9
    Smakade kaffet bra? Hoppas att du fick en bra dag igår och att denna dag blir lika bra!

    Idag är det jag som har Saga på dagis och Rasmus sovandes så att jag får en stund framför datorn med en kopp kaffe :-)

    Hoppas nu att Caroline inte blir alltför sjuk... Ni har väl tagit er del nu.

    Rasmus har precis börjat bli snorig (igen) och hade det ganska kämpigt framåt småtimmarna. Tycker så synd om honom när det blir svårt att andas :-( Ingen feber dock.

    Kram och ha det så bra!!!
  19. Medlem sedan
    Jul 2002
    #10

    Tack för tummarna!

    Kaffestunden var jättemysig *ler*. Det blev en idag också ;-)

    Kramar
  20. 10
    Tack för tummarna! Kaffestunden var jättemysig *ler*. Det blev en idag också ;-)

    Kramar
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11

    Tack!

    Vad gulligt av dig. Tack också för omtanken vid mitt förra inlägg om vårt dop.

    Hoppas att allt är bra ute på ön.

    KRamar
  22. 11
    Tack! Vad gulligt av dig. Tack också för omtanken vid mitt förra inlägg om vårt dop.

    Hoppas att allt är bra ute på ön.

    KRamar
  23. Medlem sedan
    Jul 2002
    #12

    Förstår

    jag det att Jack blev glad. Pontus var också glad igår. Idag var han lite blyg?! Brukar han ju inte vara.

    Kaffe var jättegott igår så jag sitter här och njuter av en mugg till *ler*.

    Jag mår ganska bra och Caroline är inte så dålig längre. Så snart snart kanske vi är helt friska här.

    KRamar
  24. 12
    Förstår jag det att Jack blev glad. Pontus var också glad igår. Idag var han lite blyg?! Brukar han ju inte vara.

    Kaffe var jättegott igår så jag sitter här och njuter av en mugg till *ler*.

    Jag mår ganska bra och Caroline är inte så dålig längre. Så snart snart kanske vi är helt friska här.

    KRamar
  25. Medlem sedan
    Jul 2002
    #13

    Nämen vad stor William

    har blivit. FIn bild ;-)

    Tack! Det vore jätteskönt om alla kunde vara friska snart. Tyvärr går det magsjuka och löss på Pontus dagis så med vår otur så har vi väl det också snart.

    Kramar
  26. 13
    Nämen vad stor William har blivit. FIn bild ;-)

    Tack! Det vore jätteskönt om alla kunde vara friska snart. Tyvärr går det magsjuka och löss på Pontus dagis så med vår otur så har vi väl det också snart.

    Kramar
  27. Medlem sedan
    Jul 2002
    #14

    Tack för tummarna!

    Caroline är lite sjuk men inte så farligt. Hon har klarat det här bättre än sin 3-åriga storebror.

    Kramar
  28. 14
    Tack för tummarna! Caroline är lite sjuk men inte så farligt. Hon har klarat det här bättre än sin 3-åriga storebror.

    Kramar
  29. Medlem sedan
    Jul 2002
    #15

    Nä, vad trist!

    Hoppas att ni kryar på er snart. Jobbigt när våra små bebisar blir förkylda. Caroline blev också förkyld med sin andra förkylning vid 6 veckor ungefär.

    Känner mig fortfarande ledsen och det kommer nog att bli ett sorgligt dop i mina ögon sett :-(

    Amningen fungerar finfint *peppar peppar*. Hoppas att det gör det för dig med.

    Kramar
  30. 15
    Nä, vad trist! Hoppas att ni kryar på er snart. Jobbigt när våra små bebisar blir förkylda. Caroline blev också förkyld med sin andra förkylning vid 6 veckor ungefär.

    Känner mig fortfarande ledsen och det kommer nog att bli ett sorgligt dop i mina ögon sett :-(

    Amningen fungerar finfint *peppar peppar*. Hoppas att det gör det för dig med.

    Kramar
  31. Medlem sedan
    Jul 2002
    #16

    Tack!

    Kaffestunden var så mysig så jag tar en idag med *ler*.

    Hoppas att allt går bra med inskolningen. Tänker på er!
    Kramar
  32. 16
    Tack! Kaffestunden var så mysig så jag tar en idag med *ler*.

    Hoppas att allt går bra med inskolningen. Tänker på er!
    Kramar
  33. Medlem sedan
    Jul 2002
    #17

    Kaffet var supergott :-D

    HIhi visst är det mysigt att få en alldeles egen stund här. Riktig avkoppling *ler* att få prata med er andra här :-D

    Stackars liten. Hoppas att han slipper feber och att han snart blir fri från sin förkylning.

    Kramar
  34. 17
    Kaffet var supergott :-D HIhi visst är det mysigt att få en alldeles egen stund här. Riktig avkoppling *ler* att få prata med er andra här :-D

    Stackars liten. Hoppas att han slipper feber och att han snart blir fri från sin förkylning.

    Kramar

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar