nu har vi slutat med napp- pga hon biter
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    nu har vi slutat med napp- pga hon biter

    på napparna, dom håller kanske nån dag sen är de bara att kasta, så i förr går började vi med att hon skulle somna utan, funkar bra än så länge.

    har era nappar??? är de nåt fler barn som biter sönder napparna???
  2. 1
    nu har vi slutat med napp- pga hon biter på napparna, dom håller kanske nån dag sen är de bara att kasta, så i förr går började vi med att hon skulle somna utan, funkar bra än så länge.

    har era nappar??? är de nåt fler barn som biter sönder napparna???
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    H har

    napp men hon tuggar inte på dem. Inte än i alla fall, så lätt det blir att sluta då, jag funderade nyss på om vi ska försöka med att ge napparna till tomten.
  4. 2
    H har napp men hon tuggar inte på dem. Inte än i alla fall, så lätt det blir att sluta då, jag funderade nyss på om vi ska försöka med att ge napparna till tomten.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    R slutade i våras

    men nej, hon bet inte på dem då. Håller med att det är klart läge att sluta om hon biter sönder dem; de blir ju livsfarliga då. Huuh!
  6. 3
    R slutade i våras men nej, hon bet inte på dem då. Håller med att det är klart läge att sluta om hon biter sönder dem; de blir ju livsfarliga då. Huuh!
  7. Victoria
    #4

    vi pratar om det varje dag

    Wirva skas ge napparna till tomten äsfer hon varje dag... vi får se hur det går.
    Men jag tror att det är bra att prata om det innan så det inte kommer som en chock.
    Wirva biter inte på napparna...än.
  8. 4
    vi pratar om det varje dag Wirva skas ge napparna till tomten äsfer hon varje dag... vi får se hur det går.
    Men jag tror att det är bra att prata om det innan så det inte kommer som en chock.
    Wirva biter inte på napparna...än.

Liknande trådar

  1. Slutat med napp
    By -elin- in forum _0906 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-18, 17:00
  2. Slutat med napp???
    By Maline med 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 14:58
  3. Slutat med napp
    By -Selma- in forum _01 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 08:59
  4. Slutat med napp
    By Lilla P in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 21:15
  5. slutat med napp...
    By johanna m fabian o felix in forum _03 Vårbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 17:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar