Om snuviga näsor?
_0402 Februaribarn
  1. Mamijo
    #1

    Om snuviga näsor?

    Jonathan och Miranda har varit sjuka båda två. Snuviga och hostiga, men i övrigt inte särskilt påverkade. Hela förra veckan var vi hemma eftersom J. hostade så förskräckligt men nu börjar jag känna mig lite instängd och funderar på när vi kan ta oss iväg till öppna förskolan igen.

    Ska hosta och snuva vara helt borta innan vi går dit eller? Som det är nu hostar han inte så mycket på dagarna, men desto mer på nätterna, men snuvan är nästan helt borta.
  2. 1
    Om snuviga näsor? Jonathan och Miranda har varit sjuka båda två. Snuviga och hostiga, men i övrigt inte särskilt påverkade. Hela förra veckan var vi hemma eftersom J. hostade så förskräckligt men nu börjar jag känna mig lite instängd och funderar på när vi kan ta oss iväg till öppna förskolan igen.

    Ska hosta och snuva vara helt borta innan vi går dit eller? Som det är nu hostar han inte så mycket på dagarna, men desto mer på nätterna, men snuvan är nästan helt borta.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    När det gäller barn

    och sjukdomar har alla olika tycken men en dagisregel brukar ju va att har de inte feber kan dom vara på dagis. Öppna förskolan har nog lite samma inställning...såvida det inte finns massor av pyttebebisar som kan smittas. Jag tror att det är lugnt att besöka öppnis för er del!!
    Krya på er!
  4. 2
    När det gäller barn och sjukdomar har alla olika tycken men en dagisregel brukar ju va att har de inte feber kan dom vara på dagis. Öppna förskolan har nog lite samma inställning...såvida det inte finns massor av pyttebebisar som kan smittas. Jag tror att det är lugnt att besöka öppnis för er del!!
    Krya på er!
  5. Mamijo
    #3

    Tackar för svaret!

    Det är inte så lätt att veta alla gånger, jag har aldrig haft något barn på dagis så jag vet inte hur de tycker där :).
    Imorgon blir det öppna förskolan för vår del då!
  6. 3
    Tackar för svaret! Det är inte så lätt att veta alla gånger, jag har aldrig haft något barn på dagis så jag vet inte hur de tycker där :).
    Imorgon blir det öppna förskolan för vår del då!

Liknande trådar

  1. Te utan näsor.
    By Ruby in forum Mat & dryck
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 15:58
  2. Rinniga näsor och massor av frågor
    By karinxxx in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 08:35
  3. Bebisars näsor...
    By Melodie in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 19:38
  4. hur snuviga???
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 21:50
  5. alltså, dessa snuviga näsor!
    By jennie m t&tyra in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 08:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar