spanien
Gravidsnack
  1. Malin
    #1

    spanien

    åker till spanien på torsdag farligt att bada och sola? Är i v.8 och det är mitt andra barn.
    härligt med semester men är lite orolig.
  2. 1
    spanien åker till spanien på torsdag farligt att bada och sola? Är i v.8 och det är mitt andra barn.
    härligt med semester men är lite orolig.
  3. Ells
    #2

    Nej, det bör inte vara ngn större fara.

    Bada och ha det skönt du. :=)
  4. 2
    Nej, det bör inte vara ngn större fara. Bada och ha det skönt du. :=)
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Nejdå

    ingen fara alls.
    Tänk bara på att dricka rejält med vatten så du inte \"torkar ut\" - som gravid behöver du mer vätska när det är varmt.

    Ha det så skönt!
  6. 3
    Nejdå ingen fara alls.
    Tänk bara på att dricka rejält med vatten så du inte \"torkar ut\" - som gravid behöver du mer vätska när det är varmt.

    Ha det så skönt!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Nemas problemas:)

    Det är ingen fara att sola och bada med bebis i magen:) Jag var 2 veckor på Mallis i vecka 11 och två veckor på Cypern i vecka 18 och det var bara jättehärligt! Drick mkt bara!
    Det enda du kan tänka på är att man lättare kan få pigmentsfläckar av solen när man är gravid, och de sätter sig oftast i ansiktet och kan vara svåra att bli av med.. Dock är risken för det störst i mitten av graviditetn, men det är alltså bra att vara noga att smörja sig i ansiktet.

    Ha det så himla härligt:)
  8. 4
    Nemas problemas:) Det är ingen fara att sola och bada med bebis i magen:) Jag var 2 veckor på Mallis i vecka 11 och två veckor på Cypern i vecka 18 och det var bara jättehärligt! Drick mkt bara!
    Det enda du kan tänka på är att man lättare kan få pigmentsfläckar av solen när man är gravid, och de sätter sig oftast i ansiktet och kan vara svåra att bli av med.. Dock är risken för det störst i mitten av graviditetn, men det är alltså bra att vara noga att smörja sig i ansiktet.

    Ha det så himla härligt:)

Liknande trådar

  1. Ni i Spanien
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 14:53
  2. Nån som bor i Spanien?
    By Sonrisa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 15:28
  3. I Spanien
    By johannajo in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 21:20
  4. Spanien
    By coelho in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 11:33
  5. Spanien
    By blomman38 in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar