Nya passen - lång leveranstid!
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Nya passen - lång leveranstid!

    I alla fall här i Norra Sthlm. Jag har precis hämtat ut nygamla pass, alltså gjorda före 1 oktober. Killen framför mig skulle hämta ut sitt nya som han gjort 1 okt. och passet hade inte kommit. Polisen sa att det var minst 3 v. väntan men de kunde inte ens lova det. Han skulle åka bort ikväll från Skavsta så först var han tvungen att åka till Arlanda och få ett provosiskt pass och sen till Skavsta. Kika i passen och förbered julresan!
  2. 1
    Nya passen - lång leveranstid! I alla fall här i Norra Sthlm. Jag har precis hämtat ut nygamla pass, alltså gjorda före 1 oktober. Killen framför mig skulle hämta ut sitt nya som han gjort 1 okt. och passet hade inte kommit. Polisen sa att det var minst 3 v. väntan men de kunde inte ens lova det. Han skulle åka bort ikväll från Skavsta så först var han tvungen att åka till Arlanda och få ett provosiskt pass och sen till Skavsta. Kika i passen och förbered julresan!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    ojdå...

    är det fortf strul?
    Vi åker vid Lucia och behöver två nya pass, ska nog ta mig en tur förbi imorgon då!
  4. 2
    ojdå... är det fortf strul?
    Vi åker vid Lucia och behöver två nya pass, ska nog ta mig en tur förbi imorgon då!

Liknande trådar

  1. Hur lång leveranstid är ok?
    By anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 19:54
  2. Hur lång leveranstid är ok?
    By anonym in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 12:07
  3. Hur lång leveranstid
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 18:57
  4. Hur lång leveranstid
    By LaMa in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 16:09
  5. lång leveranstid
    By Linda m. 4 barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 18:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar