TACK för krya på dig
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    TACK för krya på dig

    Häslningarna till Mira.... :)

    Hon är pigg och sitt vanliga tjuriga men glada jag igen och har varit på dagis igår och i dag..... Lång dag igår (för att vara Mira) och i dag bli den kortare.... Och det har gått kanonbra.....

    Sitter på biblioteket inne i Luleå centrum just nu oh ska snart ta bussen för att hämta Isac och sen fara till Miras dagis och hämta henne....

    Sen blir det mys hemma.... Skönt....

    (Imorgon har jag tingsrättsförhandlingar ang. vårdnaden om Isac..... Isacs pappa och jag träter och tröter och ingen löäsning finn.... Kanske kan detta få honom att vakna till liv och fatta att jag menar allvar.... Så tänk på mig imorgon klockan 09.... )
  2. 1
    TACK för krya på dig Häslningarna till Mira.... :)

    Hon är pigg och sitt vanliga tjuriga men glada jag igen och har varit på dagis igår och i dag..... Lång dag igår (för att vara Mira) och i dag bli den kortare.... Och det har gått kanonbra.....

    Sitter på biblioteket inne i Luleå centrum just nu oh ska snart ta bussen för att hämta Isac och sen fara till Miras dagis och hämta henne....

    Sen blir det mys hemma.... Skönt....

    (Imorgon har jag tingsrättsförhandlingar ang. vårdnaden om Isac..... Isacs pappa och jag träter och tröter och ingen löäsning finn.... Kanske kan detta få honom att vakna till liv och fatta att jag menar allvar.... Så tänk på mig imorgon klockan 09.... )
  3. Maddis
    #2

    Hej!

    Skönt att Mira mår bättre! Jag tänker på dig imorgon, det vet du! Kram Madde
  4. 2
    Hej! Skönt att Mira mår bättre! Jag tänker på dig imorgon, det vet du! Kram Madde

Liknande trådar

  1. Tack för krya-på och sysselsättningstips
    By CarolinaK in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 18:34
  2. ....å tack för alla krya på-
    By Keso in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 12:46
  3. Tack för era krya-på-
    By Anna J in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 22:43
  4. Tack för alla krya på dig!
    By Pip m Noel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 16:25
  5. Tack för era krya på dig....
    By waWa in forum _96 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 14:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar