Jag är så TRÖTT!
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Jag är så TRÖTT!

    Jag är sjuk, har fått någon förbaskad luftvägsinfektion/halsinfektion som inte villg e med sig så jag har varit dålig över en vecka nu. Sover nästan inte alls då jag måste sitta upp och så hostar jag en massa. Nu är jag dessutom ensam med barnen i fyra dygn vilket inte gör mig piggare.

    Idag ska jag in till MVC för extramätning av magen då den inte ökat tillräckligt för att BM skulle vara nöjd förra gången. Visserligen så var det itne min ordinarie BM och visserligen sa hon okcså att sånt kan bero på hur bebis ligger men hon ville vara på den säkra sidan och mäta en extra gång efter två veckor för att se att måttet ökar.

    Får hoppas att det har det nu då så är det min ordinarie BM igen om ytterligare två veckor.

    Jag ska be henne kolla bebis position också, sist satt ju luringen i skräddarställning och jag skulle nog se att h*n vänder sig rätt ganska snart så jag kan pusta ut sista tiden.
  2. 1
    Jag är så TRÖTT! Jag är sjuk, har fått någon förbaskad luftvägsinfektion/halsinfektion som inte villg e med sig så jag har varit dålig över en vecka nu. Sover nästan inte alls då jag måste sitta upp och så hostar jag en massa. Nu är jag dessutom ensam med barnen i fyra dygn vilket inte gör mig piggare.

    Idag ska jag in till MVC för extramätning av magen då den inte ökat tillräckligt för att BM skulle vara nöjd förra gången. Visserligen så var det itne min ordinarie BM och visserligen sa hon okcså att sånt kan bero på hur bebis ligger men hon ville vara på den säkra sidan och mäta en extra gång efter två veckor för att se att måttet ökar.

    Får hoppas att det har det nu då så är det min ordinarie BM igen om ytterligare två veckor.

    Jag ska be henne kolla bebis position också, sist satt ju luringen i skräddarställning och jag skulle nog se att h*n vänder sig rätt ganska snart så jag kan pusta ut sista tiden.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Jösses kvinna!

    Försöker du ta livet av dig själv?
    Sjuk OCH gräsänka?!

    Att magmåttet inte stämmer har nog med bebisens läge och mycket hur BM´arna mäter. De mäter ofta väldigt olika och då är det inte konstigt att det diffar.
    Jag tror inte det är nåt att oroa sig för.

    Hoppas lillkotten vänder sig snart då. Eller så kanske du får pröva nåt nytt: säte! ;-D

    Skickar lite *styrkekramar* åt ditt håll!
  4. 2
    Jösses kvinna! Försöker du ta livet av dig själv?
    Sjuk OCH gräsänka?!

    Att magmåttet inte stämmer har nog med bebisens läge och mycket hur BM´arna mäter. De mäter ofta väldigt olika och då är det inte konstigt att det diffar.
    Jag tror inte det är nåt att oroa sig för.

    Hoppas lillkotten vänder sig snart då. Eller så kanske du får pröva nåt nytt: säte! ;-D

    Skickar lite *styrkekramar* åt ditt håll!
  5. Karin med J & J + bf 1/3
    #3

    Skickar några kramar

    usch man är aldrig så sjuk som när man är höggravid, och trött!! Stackare, och vad jobbigt att du är ensam nu också. KRAM, hoppas du kryar på dig snart och att det går bra hos bm.
  6. 3
    Skickar några kramar usch man är aldrig så sjuk som när man är höggravid, och trött!! Stackare, och vad jobbigt att du är ensam nu också. KRAM, hoppas du kryar på dig snart och att det går bra hos bm.
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Krya på dig

    och lycka till hos bm. Hoppas att de här dagarna går akpligt lätt för dig iaf.

    Kramar
  8. 4
    Krya på dig och lycka till hos bm. Hoppas att de här dagarna går akpligt lätt för dig iaf.

    Kramar
  9. Annika m. Emil & Erik
    #5

    Jag skulle ha skjutit H

    om han åkt hemifrån i det läget. Nä, det är klart att jag inte skulle men ärligt: Höggravid, sjuk och hemma med två små och ett stort barn, det skulle jag aldrig ha pallat.

    Hoppas att du blir ordentligt ompysslad när han kommer hem.
  10. 5
    Jag skulle ha skjutit H om han åkt hemifrån i det läget. Nä, det är klart att jag inte skulle men ärligt: Höggravid, sjuk och hemma med två små och ett stort barn, det skulle jag aldrig ha pallat.

    Hoppas att du blir ordentligt ompysslad när han kommer hem.

Liknande trådar

  1. Trött, trött & åter trött... GNÄLL
    By ung77 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 10:10
  2. Trött, trött, trött - vill ha ledigt nu!
    By raekan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 15:33
  3. Trött trött trött o åter trött
    By hanname in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 12:37
  4. Trött, trött!!! (gnälligt och lång)
    By cecilianig in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 15:20
  5. trött trött och stressad mamma, kvinna
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 21:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar