julklappstips till min tjej
_99 Alla barn
  1. NillaN m. M99 å L03
    #1

    julklappstips till min tjej

    Ge mig tips, vad 17 ska jag köpa till Maddis i julklapp??
    Hon säger inte att hon önskar sig nåt. tänkte nya barbien inkl filmen med pegasus, el. vad de var...men mer???
    Hon e ju inte så stor än så leksaker blir den en del av
  2. 1
    julklappstips till min tjej Ge mig tips, vad 17 ska jag köpa till Maddis i julklapp??
    Hon säger inte att hon önskar sig nåt. tänkte nya barbien inkl filmen med pegasus, el. vad de var...men mer???
    Hon e ju inte så stor än så leksaker blir den en del av
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Åh det börjar bli SÅ svårt...

    Tycker att det är lite svårt att köpa presenter till M numera.Vill inte köpa mera dockor,barbie och bratz eftersom hon har tillräckligt och hon får det av andra ändå...
    Det jag har kommit på är hittils:en digitalkamera(billig,enkel variant),microfon m stativ,påslakan m typ bratz, sen har det blockerat sig hos mig.Hoppas du får fler och bättre tips av ngn annan så jag kan sno lite ideér *L*
    Kraam
  4. 2
    Åh det börjar bli SÅ svårt... Tycker att det är lite svårt att köpa presenter till M numera.Vill inte köpa mera dockor,barbie och bratz eftersom hon har tillräckligt och hon får det av andra ändå...
    Det jag har kommit på är hittils:en digitalkamera(billig,enkel variant),microfon m stativ,påslakan m typ bratz, sen har det blockerat sig hos mig.Hoppas du får fler och bättre tips av ngn annan så jag kan sno lite ideér *L*
    Kraam

Liknande trådar

  1. julklappstips till 13-årig tjej
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-11-21, 20:51
  2. Julklappstips till tioårig tjej?
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-27, 22:47
  3. Julklappstips till
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 00:07
  4. Julklappstips till 08a bor
    By Sharingan in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 19:18
  5. Julklappstips till....
    By Carola-72 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar