Spraystart imorgon!!!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Puman spraystart imorgon
    #1

    Spraystart imorgon!!!

    Hej alla ! Är helt ny på forumet , men det verkar ju vara ett trevligt gäng härinne, hoppas man får hänga med er ett tag.... förhoppningsvis kort stund för oss alla härinne...alla vill ju vidare till ank.grupp menar jag. Kan ni inte berätta lite om er själva? Var i beh. ni befinner er, vilket förök ni är inne på osv. För oss är det första försöket om inte en misslyckad insem.räknas?Börjar med Suprecur imorgon är lite skakis inför alla biverkningar man kan få....sambon lär väl fly fältet...fniss. Har ni haft mycket biverkn. när ni sprayat?
  2. 1
    Spraystart imorgon!!! Hej alla ! Är helt ny på forumet , men det verkar ju vara ett trevligt gäng härinne, hoppas man får hänga med er ett tag.... förhoppningsvis kort stund för oss alla härinne...alla vill ju vidare till ank.grupp menar jag. Kan ni inte berätta lite om er själva? Var i beh. ni befinner er, vilket förök ni är inne på osv. För oss är det första försöket om inte en misslyckad insem.räknas?Börjar med Suprecur imorgon är lite skakis inför alla biverkningar man kan få....sambon lär väl fly fältet...fniss. Har ni haft mycket biverkn. när ni sprayat?
  3. Mille - spraydag 17
    #2

    Hej och välkommen!

    Första gången jag sprayade fick jag ont i huvudet men inget annat. Den här gången har jag faktiskt inte haft några biverkningar alls än så länge...
  4. 2
    Hej och välkommen! Första gången jag sprayade fick jag ont i huvudet men inget annat. Den här gången har jag faktiskt inte haft några biverkningar alls än så länge...
  5. Tinselflickan
    #3

    Hej och välkommen!

    Hoppas du ska trivas här och slippa stanna så länge.

    Mer om mig hittar du på min sida och i min blogg, länk till den finns på min sida.
    Ha det bra!
  6. 3
    Hej och välkommen! Hoppas du ska trivas här och slippa stanna så länge.

    Mer om mig hittar du på min sida och i min blogg, länk till den finns på min sida.
    Ha det bra!
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4

    Hej!

    Är ruvare efter vårt första IVF-försök. Jag tyckte spraydagarna var helt ok, märkte inte så mycket förutom lite huvudvärk någon gång. Började faktiskt skratta när jag läste biverkningarna på Suprecur, var det nåt man INTE kunde få? :D
    Önskar dig välkommen, lycka till och vi lär ses här inne!
    Kram
  8. 4
    Hej! Är ruvare efter vårt första IVF-försök. Jag tyckte spraydagarna var helt ok, märkte inte så mycket förutom lite huvudvärk någon gång. Började faktiskt skratta när jag läste biverkningarna på Suprecur, var det nåt man INTE kunde få? :D
    Önskar dig välkommen, lycka till och vi lär ses här inne!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Hej och välkommen!

    Mika heter jag och har varit här från och till i ca. 1 ½ år. Mer om mig på min sida.
    nu är jag på sprutdag 8 men känner tyvärr inte nåt alls i magen så jag undrar om det går vägen...

    Kram
  10. 5
    Hej och välkommen! Mika heter jag och har varit här från och till i ca. 1 ½ år. Mer om mig på min sida.
    nu är jag på sprutdag 8 men känner tyvärr inte nåt alls i magen så jag undrar om det går vägen...

    Kram
  11. Puman spraystart imorgon
    #6

    Tack så mycket!

    Vad spännande att du får börja med sprutorna imorgon, lycka till!
  12. 6
    Tack så mycket! Vad spännande att du får börja med sprutorna imorgon, lycka till!
  13. Puman spraystart imorgon
    #7

    Tack!

    Skönt att höra att man inte behöver få så mycket biverkningar, hoppas på samma tur.
  14. 7
    Tack! Skönt att höra att man inte behöver få så mycket biverkningar, hoppas på samma tur.
  15. Puman spraystart imorgon
    #8

    Tackar!

    Kände på samma sätt när jag läste biverkningarna...visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
  16. 8
    Tackar! Kände på samma sätt när jag läste biverkningarna...visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
  17. Puman spraystart imorgon
    #9

    Tack,tack!

    Håller tummarna för dej!
  18. 9
    Tack,tack! Håller tummarna för dej!

Liknande trådar

  1. Spraystart!
    By Fröfrö in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-17, 19:57
  2. Spraystart imorgon!
    By *Mysan* in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 14:14
  3. spraystart 17/8
    By Stina in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 20:36
  4. Spraystart 9/4
    By Stina in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 07:37
  5. Spraystart
    By busan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar