fönsterfärg mallar borta.
Hem & fritid
  1. zingo
    #1

    fönsterfärg mallar borta.

    MIn dotter blev igår enormt pysselsugen(jul) och jag tänkte att visst lite fönsterfärg kan vi göra.
    Beställde från slöjddetaljer för 2 år sen set med julfönsterfärg,men nu till det hemska mallen är borta.Har letat och letat,fick visserligen städat i pyssellådan,men ingen mall hittades.
    Hon ville ju göra just den ånglen och nallen och tomten som var där.Vet nån vart jag kan få tag på detta?Eller nån annan mall med julmotiv,finns det nånstans på nätet tror ni.
  2. 1
    fönsterfärg mallar borta. MIn dotter blev igår enormt pysselsugen(jul) och jag tänkte att visst lite fönsterfärg kan vi göra.
    Beställde från slöjddetaljer för 2 år sen set med julfönsterfärg,men nu till det hemska mallen är borta.Har letat och letat,fick visserligen städat i pyssellådan,men ingen mall hittades.
    Hon ville ju göra just den ånglen och nallen och tomten som var där.Vet nån vart jag kan få tag på detta?Eller nån annan mall med julmotiv,finns det nånstans på nätet tror ni.
  3. zingo
    #2

    ingen som vet

    och vi som ska ha en tidig julpysselkväll på fredag.
  4. 2
    ingen som vet och vi som ska ha en tidig julpysselkväll på fredag.

Liknande trådar

  1. Mallar?
    By Mimisoul in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 08:57
  2. Mallar
    By Janet- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 13:04
  3. Blank eller halvblank fönsterfärg?
    By -Camelia- in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 18:47
  4. Fönsterfärg??kan man ha det...
    By jonna in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 17:23
  5. Sida med mallar?
    By Embi in forum Barn som yrke
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 09:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar