Inte här så mycket nu...
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Inte här så mycket nu...

    för lillan har kommit på ett mycket effektivt sätt att hindra mig. Så fort jag sätter mig vid datorn så springer hon till trappen, klättrar upp så fort hon kan och sätter sig och ser lurig ut när jag kommer joggandes efter, grrrr... Men nu sover hon minsann, ha, ha! :-)
  2. 1
    Inte här så mycket nu... för lillan har kommit på ett mycket effektivt sätt att hindra mig. Så fort jag sätter mig vid datorn så springer hon till trappen, klättrar upp så fort hon kan och sätter sig och ser lurig ut när jag kommer joggandes efter, grrrr... Men nu sover hon minsann, ha, ha! :-)
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    *s*

    det var ett myyyycket efektivt sätt hon har kommit på!!! måste ju se lite roligt ut... fast farligt! *hu*

    luddis har inget sånt efektivt sätt att få mej härifrån... fast det skulle väl vara när alex är hemma då å de bråkar så taket lyfter! *suck*
  4. 2
    *s* det var ett myyyycket efektivt sätt hon har kommit på!!! måste ju se lite roligt ut... fast farligt! *hu*

    luddis har inget sånt efektivt sätt att få mej härifrån... fast det skulle väl vara när alex är hemma då å de bråkar så taket lyfter! *suck*
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    åh fy!

    Vi har grind nedanför trappen också, men 2 ggr har vi glömt stänga den *ajjabajja* och hittat Tuva på översta steget...
  6. 3
    åh fy! Vi har grind nedanför trappen också, men 2 ggr har vi glömt stänga den *ajjabajja* och hittat Tuva på översta steget...
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Ja...

    hon ramlade häromdagen, bara några få trappsteg tur nog, men hon är blå och gul i ansiktet, ser ut som värsta barnmisshandeln :-(.
  8. 4
    Ja... hon ramlade häromdagen, bara några få trappsteg tur nog, men hon är blå och gul i ansiktet, ser ut som värsta barnmisshandeln :-(.

Liknande trådar

  1. Vet inte så mycket om....
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-08, 18:58
  2. Inte kan hon väl äta för mycket :D?
    By lindamari in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 09:06
  3. Händer inte mycket här inte
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 22:06
  4. Det är mycket som inte
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 15:12
  5. Inte mycket..
    By amiable in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 23:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar