Har fått se vår bebis igen!
Missfall
  1. elsasmamma + BF21/4
    #1

    Har fått se vår bebis igen!

    Var till specmvc idag och fick se min lilla bebis på UL. Det var så skönt att se pyret ligga där och att hjärtat faktiskt slog! Jag har varit så orolig senaste veckorna... Inget illamående, ingen mage (det är lite jobbigt när typ \"alla\" har börjat med mammabyxor i aprils ankomstgrupp), inga sparkar, osv. Men nu vet jag att allt ser bra ut, så jag hoppas jag kan släppa oron lite och glädjas över min graviditet!
  2. 1
    Har fått se vår bebis igen! Var till specmvc idag och fick se min lilla bebis på UL. Det var så skönt att se pyret ligga där och att hjärtat faktiskt slog! Jag har varit så orolig senaste veckorna... Inget illamående, ingen mage (det är lite jobbigt när typ \"alla\" har börjat med mammabyxor i aprils ankomstgrupp), inga sparkar, osv. Men nu vet jag att allt ser bra ut, så jag hoppas jag kan släppa oron lite och glädjas över min graviditet!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Vad skönt att allt såg bra ut!

    Det är så tråkigt när man inte kan känna den glädje som man verkligen vill - bara för att man är så orolig... Men det är lättare sagt än gjort att inte vara orolig - kankse kommer du känna att det blir lättare när du känner sparkar!
    Lycka till!
  4. 2
    Vad skönt att allt såg bra ut! Det är så tråkigt när man inte kan känna den glädje som man verkligen vill - bara för att man är så orolig... Men det är lättare sagt än gjort att inte vara orolig - kankse kommer du känna att det blir lättare när du känner sparkar!
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Vad skönt

    Hej vad skönt att allt såg bra ut. Hoppas du kan släppa oron lite, trots att det är svårt att bli av med den... och bara vara glad över att du är gravid!
  6. 3
    Vad skönt Hej vad skönt att allt såg bra ut. Hoppas du kan släppa oron lite, trots att det är svårt att bli av med den... och bara vara glad över att du är gravid!

Liknande trådar

  1. jag har fått en bebis!
    By Nizza2001 in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-27, 13:47
  2. Har vi fått ngn bebis än?
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 21:28
  3. Ni som fått bebis..
    By mantra in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 18:43
  4. Ni som fått bebis
    By Fritz in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 19:00
  5. Ni som fått bebis:
    By Fritz in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 16:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar