Rasmus 2 månader idag!
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Rasmus 2 månader idag!

    Vi har varit på BVC för att mäta och väga den lille prinsen idag. Känns lite kul att pricka in 2-månadersdagen :-)

    Vikt: 5210g (3705)
    Längd: 59cm (51)

    Tiden springer iväg och det känns så skönt att han nu kan ligga och bli road av storasyster! Han ler när hon kommer och busar med honom och blir ledsen när hon går sin väg ;-) Gulligt som bara den!!!

    Både Saga och Rasmus sover *kors i taket* och snart ska vi åka på småbarnsmusik. Detta är veckans höjdpunkt för både mig och Saga. Det fungerar hyfsat numera med att ha med Rasmus också... Efter det ska vi på återbesök på barn pga AB0-immuniseringen han hade när han föddes.

    Kram på er alla!!!
  2. 1
    Rasmus 2 månader idag! Vi har varit på BVC för att mäta och väga den lille prinsen idag. Känns lite kul att pricka in 2-månadersdagen :-)

    Vikt: 5210g (3705)
    Längd: 59cm (51)

    Tiden springer iväg och det känns så skönt att han nu kan ligga och bli road av storasyster! Han ler när hon kommer och busar med honom och blir ledsen när hon går sin väg ;-) Gulligt som bara den!!!

    Både Saga och Rasmus sover *kors i taket* och snart ska vi åka på småbarnsmusik. Detta är veckans höjdpunkt för både mig och Saga. Det fungerar hyfsat numera med att ha med Rasmus också... Efter det ska vi på återbesök på barn pga AB0-immuniseringen han hade när han föddes.

    Kram på er alla!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Grattis Rasmus!!!!

    De är nästan exakt lika stora våra små troll! Linnea var idag 5235, 59.
    Roligt att gå på barnsång!
    Kram
  4. 2
    Grattis Rasmus!!!! De är nästan exakt lika stora våra små troll! Linnea var idag 5235, 59.
    Roligt att gå på barnsång!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 1998
    #3

    Grattis Rasmus!

    Kul med bvc-besök just på själva månadsdagen och han har ju vuxit en hel del sedan han föddes....:-)

    Hoppas ni hade det bra på småbarnsmusiken.

    Kramar!
  6. 3
    Grattis Rasmus! Kul med bvc-besök just på själva månadsdagen och han har ju vuxit en hel del sedan han föddes....:-)

    Hoppas ni hade det bra på småbarnsmusiken.

    Kramar!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    Grattis Rasmus

    på två månadersdagen
  8. 4
    Grattis Rasmus på två månadersdagen
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5

    Grattis Rasmus!!!

    Stora killen :-D Han verkar vara jämnstor med min Caroline vid samma tidpunkt. Hon vägde 5,3 kg (3,7 kg) och var 58 cm (49 cm) lång.

    Vad gulligt! Caroline gillar också sin storebror. Hon pratar med honom och ler en massa. Gissa om storebror blir överlycklig då - hon pratar med mig mamma!

    Vad härligt hoppas att småbarnsmusiken var mysig igår. Det lät mysigt om inte annat. Håller tummarna att ABOimmuniseringen är väck nu.

    Kramar
  10. 5
    Grattis Rasmus!!! Stora killen :-D Han verkar vara jämnstor med min Caroline vid samma tidpunkt. Hon vägde 5,3 kg (3,7 kg) och var 58 cm (49 cm) lång.

    Vad gulligt! Caroline gillar också sin storebror. Hon pratar med honom och ler en massa. Gissa om storebror blir överlycklig då - hon pratar med mig mamma!

    Vad härligt hoppas att småbarnsmusiken var mysig igår. Det lät mysigt om inte annat. Håller tummarna att ABOimmuniseringen är väck nu.

    Kramar

Liknande trådar

  1. Rasmus 2 år idag!
    By Eva76 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 19:41
  2. Idag börjar inskolningen för Rasmus
    By Eva76 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 12:35
  3. Rasmus 1 år idag!
    By Eva76 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 06:05
  4. Kalasdag för Rasmus idag...
    By Malmis in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 16:20
  5. Rasmus blir 1 år idag :-)
    By Mia_Rasmus in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 15:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar