Men hur kan vissa störa sig så...
Mammasnack
  1. Pepparkakan med 3 grabbar
    #1

    Men hur kan vissa störa sig så...

    på vad en redigerare sätter för rubrik i en kvällsblaska?? (ang tråden nedanför) Charlotte själv sa ju bara att hon inte hann med bedövning denna gång men det gick bra ändå. Hon har inte lagt något värdering i det. Sen att det är en fånig rubrik är väl en annan sak.
  2. 1
    Men hur kan vissa störa sig så... på vad en redigerare sätter för rubrik i en kvällsblaska?? (ang tråden nedanför) Charlotte själv sa ju bara att hon inte hann med bedövning denna gång men det gick bra ändå. Hon har inte lagt något värdering i det. Sen att det är en fånig rubrik är väl en annan sak.
  3. Anonym
    #2

    Ja, för min del...

    .. är det tidningarna jag stör mig på (skrev inlägg på \"förlossning\" om det). Alltså inte Charlotte.
  4. 2
    Ja, för min del... .. är det tidningarna jag stör mig på (skrev inlägg på \"förlossning\" om det). Alltså inte Charlotte.
  5. jenpet
    #3

    Ja precis, hon skrev ju inte artikeln själv *s*

    Skulle hon låta bli att berätta att hon inte hade bedövning ellr skulle hon juga och svara \"Ja jag hade bedövning\" fast hon inte hade det??

    Det är ju tidningen som formulerar det och betonar vissa saker.
  6. 3
    Ja precis, hon skrev ju inte artikeln själv *s* Skulle hon låta bli att berätta att hon inte hade bedövning ellr skulle hon juga och svara \"Ja jag hade bedövning\" fast hon inte hade det??

    Det är ju tidningen som formulerar det och betonar vissa saker.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    Störde mig inte

    på det viset.. Jag trodde bara det var det vanligaste att man födde utan bedövning, och blev nyfiken på hur det var...
  8. 4
    Störde mig inte på det viset.. Jag trodde bara det var det vanligaste att man födde utan bedövning, och blev nyfiken på hur det var...

Liknande trådar

  1. Vissa samlar frimärken, och vissa
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 19:28
  2. Har man inget att störa sig på så
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 20:05
  3. En annan sak jag kan störa mig på
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2010-01-05, 21:49
  4. Får jag störa
    By sevve in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 21:25
  5. Ska man störa polisen
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 10:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar