matteo förkyld :(
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    matteo förkyld :(

    ja jätte snorig är han o lite roslig i lungorna så vi försöker kontskta bvc som ska lyssna på honom. lite orolig blir jag då marco har haft rsvirus då han var liten o vill inte att teo oxå ska få det eller om han fått det inte låta det gå som med marco som fick inhalera ventolin o adrenalin då han var liten o nu måste ha ventolin vid varje förkylning för han knappt kan andas då.....
    men matteo äter som han ska o har ingen feber bara roslig o lite hostig o sover mer än vanligt... behöver jag oroa mig tror ni???? kkanske jag gör det värre än det är pga atyt jag haft det jobbigt med marco???

    kram malin
  2. 1
    matteo förkyld :( ja jätte snorig är han o lite roslig i lungorna så vi försöker kontskta bvc som ska lyssna på honom. lite orolig blir jag då marco har haft rsvirus då han var liten o vill inte att teo oxå ska få det eller om han fått det inte låta det gå som med marco som fick inhalera ventolin o adrenalin då han var liten o nu måste ha ventolin vid varje förkylning för han knappt kan andas då.....
    men matteo äter som han ska o har ingen feber bara roslig o lite hostig o sover mer än vanligt... behöver jag oroa mig tror ni???? kkanske jag gör det värre än det är pga atyt jag haft det jobbigt med marco???

    kram malin
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Stackars Matteo!

    Det är väl alltid bättre att kolla en gång för mycket... Tror dock inte du behöver oroa dig!
    Kram
  4. 2
    Stackars Matteo! Det är väl alltid bättre att kolla en gång för mycket... Tror dock inte du behöver oroa dig!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Stackars Matteo!

    Hoppas att han kryar på sig snart.

    Kramar
  6. 3
    Stackars Matteo! Hoppas att han kryar på sig snart.

    Kramar

Liknande trådar

  1. Matteo är här:-)
    By Jezzie82 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 10:07
  2. 2 mån kontroll av Matteo
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 09:26
  3. Matteo ett år!
    By -Tessie- in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 20:22
  4. Han blir en Matteo!
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 11:05
  5. Matteo och mer då?
    By -Tessie- in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar