Karin med J & J + bf 1/3
_0404 Aprilbarn
  1. Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05
    #1

    Karin med J & J + bf 1/3

    Om exakt en månad, den 18/11 går den stora flytten till Bromma... dvs att vi då kommer att sova där för första gången... Gissa om jag längtar =) Hoppas att vi hinner ses ngt då! KRAM!
  2. 1
    Karin med J & J + bf 1/3 Om exakt en månad, den 18/11 går den stora flytten till Bromma... dvs att vi då kommer att sova där för första gången... Gissa om jag längtar =) Hoppas att vi hinner ses ngt då! KRAM!
  3. Karin med J & J + bf 1/3
    #2

    Kul!

    Vad spännande att det är så snart. Har ni börjat packa ännu eller blir det precis innan flytten?

    Appropå gångavstånd så bor en av Jacobs förskollärare i närheten av dit ni ska flytta, och hon går till jobbet varje dag, och då går hon förbi vårt hus. Så det kan ju inte ta hur lång tid som helst, måste fråga henne hur lång tid det tar henne.

    Vi kanske kan ta en fika på Ålstensgatan och kika in på Philly någon eftermiddag i november!

    Kramis
  4. 2
    Kul! Vad spännande att det är så snart. Har ni börjat packa ännu eller blir det precis innan flytten?

    Appropå gångavstånd så bor en av Jacobs förskollärare i närheten av dit ni ska flytta, och hon går till jobbet varje dag, och då går hon förbi vårt hus. Så det kan ju inte ta hur lång tid som helst, måste fråga henne hur lång tid det tar henne.

    Vi kanske kan ta en fika på Ålstensgatan och kika in på Philly någon eftermiddag i november!

    Kramis
  5. Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05
    #3

    Packningen är...

    påbörjad ja... =) Tar lite i taget så att säga... Jag tror tyvärr inte att jag hinner ta en fika i november... men i början på december låter bättre... Det är ju kul men jobbigt med flytt!

    Kram
  6. 3
    Packningen är... påbörjad ja... =) Tar lite i taget så att säga... Jag tror tyvärr inte att jag hinner ta en fika i november... men i början på december låter bättre... Det är ju kul men jobbigt med flytt!

    Kram

Liknande trådar

  1. Karin Karin Karin...
    By Kerstin83 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 21:55
  2. Karin??
    By Kerstin83 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 10:39
  3. Karin
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 18:56
  4. Karin med I&O
    By -sl- in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:27
  5. Karin
    By Carin m grabbarna in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 20:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar